کمک 60 میلیون ریالی آقامیر به زورخانه نیرو شادی

آقامیر: این نوع کمک ها به زورخانه های تهران تداوم خواهد داشت

آقا میر (رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و عضو هیئت رئیسه فدراسیون) در مراسم ورزش باستانی زورخانه نیروشادی حضور یافت.

 

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در این مراسم محمد خوش جان (نایب رئیس فدراسیون)، مسعود آینه چی (نایب رئیس هیئت کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای استان تهران)، معاونین و مسئولین شهرداری تهران، مسئولین شهرداری منطقه 12 تهران، پیشکسوتان، ورزشکاران، مرشدان، زورخانه داران و قهرمانان باستانی کار در این زورخانه گرد هم آمده بودند.

سردار آقا میر ضمن حمایت خود از برنامه های فدراسیون در مورد گسترش ورزش زورخانه ای در کشور اظهار داشت: توسعه ورزش زورخانه ای در کشور در گرو توسعه این رشته تاریخی و معنوی در کلان شهر تهران می باشد که مسئولین ورزش تهران با دست در دست یکدیگر نهادن، به این مهم خواهند رسید.

خاطر نشان می گردد: وی ضمن کمک نقدی 60 میلیون ریالی به زورخانه نیرو شادی (50 میلیون ریال به زورخانه  و 10میلیون ریال به عوامل اجرایی زورخانه فوق) اعلام کرد: این نوع کمکها نقدی در راستای توسعه کشتی پهلوانی و ورزش زورخانه ای در استان تهران به مرشدان، زورخانه داران و پیشکسوتان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است: خوش جان (نایب رئیس فدراسیون) در این مراسم، ازبذل توجه مسئولین ورزش کشور به ورزش زورخانه ای تقدیر و تشکر به عمل آورد./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار