پدر مرحوم کامراني:

مرتضوي مسئوليت اتهاماتش را به گردن ديگران مي‌اندازد

پدر مرحوم کامراني گفت: متاسفانه مرتضوي تمام موارد اتهامي‌اش را رد مي‌کند و مسئوليت اتهاماتش را به گردن ديگران مي‌اندازد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، پدر مرحوم کامراني(از کشته‌شدگان در بازداشتگاه کهريزک) پس از پايان دومين جلسه دادگاه کهريزک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه "مرتضوي" تمام موارد اتهامي‌اش را رد مي‌کند و مسئوليت اتهاماتش را به گردن ديگران مي‌اندازد.  
 
وي افزود: "سعيد مرتضوي" عالي‌ترين مقام قضايي دستوردهنده بود، ولي در طول 4 سال گذشته همواره مطالب تکراري را بيان مي‌کند و در طول اين جلسه ايراداتي را بيان کرد که وکلا مي‌توانند پاسخگو باشند.
 
کامراني با بيان اينکه مطلب جديدي در دفاعيات مرتضوي مشاهده نکردم، تصريح کرد: اميدوار بودم مرتضوي متنبه شود، ولي اين اتفاق نيافتاد؛ ما دفاعيات زيادي داريم که در آينده آنها را ارائه خواهيم داد.
 
پدر مرحوم کامراني گفت: رضايت‌بخش بودن دادگاه در ادامه مشخص مي‌شود؛ آنهايي هم که اعلام مي‌کنند دادگاه بايد علني برگزار شود، در ظاهر است، چرا که مي‌دانند چه مطالبي در دادگاه مطرح مي‌شود.  
 
وي با اشاره به شکات انصرافي از متهمان پرونده کهريزک گفت: تعدادي از اين افراد نتوانستند شکوائيه خود را مطرح کنند و در جلسه اول اجازه ورود به دادگاه به آنها داده نشد؛ از اين رو شکايت‌شان مسکوت مانده است.
 
همچنين در ادامه، مادر مرحوم کامراني در جمع خبرنگاران گفت: از روند رسيدگي راضي هستيم و و مي‌خواهيم قضات بر اساس حق قضاوت کنند.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: کامرانی ، مقام ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار