یک کارشناس مسائل بین‌الملل مطرح کرد

ترفند شیطانی رژیم صهیونیستی برای اشغال کامل کرانه باختری

یک کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: رژيم اشغالگر صهيونيستي با ترفندی شیطانی سعی دارد با وعده دروغین ايجاد يک کشور فلسطيني در کرانه باختري رود اردن، سرزمين‌های اشغالي را به طور کامل در اختیار گیرد اما به دلیل مقاومت ملت مظلوم فلسطین، این پروژه شوم تاکنون با شکست مواجه شده است.

" ناصر دهقانی " در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبر نگاران با اشاره به خروج نيروهايي رژيم غاصب صهيونيستي از کرانه باختري رود اردن گفت: با توجه به اينکه آمريکايی‌ها پیش از این برای تشکيل دولت فلسطيني در کنار رژیم جعلی صهیونیستی پيشنهاداتي از قبيل جلوگيري از شهرک‌سازي‌ها و بازگشت آورگان در محدوده کرانه باختري به شهر هاي خودشان را دادند اما آنها هيچگونه توجهي به اين مهم نکرده و رژيم غاصب صهيونيستي نیز اقدامي انجام نداده است.

وي ادامه داد: به نظر مي‌رسد که ادعاي آمريکايي‌ها در خصوص سرزمين‌های اشغالي جنبه تبليغاتي داشته و در راستای  تحت تاثير قرار دادن افکارعمومي بیان شده است.

اين کارشناس مسائل بين‌الملل در پايان خاطرنشان کرد: رژيم اشغالگر صهيونيستي با ترفندی شیطانی سعی دارد با وعده دروغین ايجاد يک کشور فلسطيني در کرانه باختري رود اردن سرزمين‌های اشغالي را به طور کامل در اختیار گیرد اما به دلیل مقاومت ملت مظلوم فلسطین، این پروژه شوم تاکنون با شکست مواجه شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: صهیونیستی ، آمریکا ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار