اردبیل /

از هرگونه كمبود كالا و افزایش غیرمنطقی قیمت هاجلوگیری می شود

استاندار اردبیل گفت: از هرگونه كمبود كالا و افزایش غیرمنطقی قیمت ها در این استان جلوگیری می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اكبر نیكزاد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان از توزیع میوه شب عید از 23 اسفند در استان خبرداد و افزود: یك هزار تن سیب و یك هزار و 200 تن پرتقال تامین و ذخیره سازی شده كه با قیمت مصوب دولتی در استان توزیع خواهد شد.

وی گفت: با توجه به مسافر پذیر بودن استان مسوولان دستگاه های مربوط باید برای كنترل و نظارت قیمت كالاها با همكاری یكدیگر اقدامات اساسی انجام دهند.

استاندار اردبیل بر اجرای طرح نظارتی و تنظیم بازار تاكید كرد و افزود: اقلام مورد نیاز و اساسی مردم از جمله گوشت ، مرغ ، برنج و تخم مرغ بصورت فراگیر از طریق شبكه های منتخب در استان توزیع می شود و كمبود و مشكلی در این زمینه وجود ندارد.

نیکزاد با بیان این كه ذخیره سازی كالاهای اساسی مردم چند برابر نیاز تامین شده اظهار كرد: لزومی ندارد مردم ارزاق عمومی و مورد نیاز خود را به صورت چند ماهه خریداری و ذخیره سازی كنند كه این امر موجب به هم خوردن تعادل و تنظیم بازار می شود.

وی افزود: انتظار می رود مردم به میزان نیاز اقلام اساسی خود را تهیه و تامین كنند و دستگاه های ذیربط نیز بر كالاهای غیر اساسی مردم هم در این ایام پایانی سال نظارت و كنترل لازم را داشته باشند تا شاهد افزایش نرخ قیمت ها در بازار نباشیم.

نیكزاد گفت: فروشندگان نیز باید انصاف را رعایت كرده و كالاهای خود را به نرخ دولتی به مردم عرضه كنند تا علاوه بر رضایت مشتری رضایت الهی را نیز كسب كنند.

وی همچنین از شركت غله و خدمات بازرگانی استان خواست تا در زمینه كنترل نانوایی ها و فعالیت آنها در ایام تعطیلات نوروزی دقت توجه كافی را داشته باشد/س 

برچسب ها: اردبیل ، ستاد ، تنظیم ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.