تبریز/

اخلاص و ولایت پذیری و بصیرت از شاخصه های مهم شهدای 8 سال دفاع مقدس

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ولایت پذیری، اخلاص و بصیرت را از شاخصه های بارز شهدای 8 سال دفاع مقدس برشمرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،ارسلان فتحی پور در یادواره 1200 شهید منطقه ارسباران ،ارسباران را مهد دلیرمردان، قهرمانان برشمرد و افزود: شهدا انسانهای ولایی، بصیر و آگاهی بودند که با لبیک به بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) به جبهه های نور علیه ظلمت شتافتند و با غیرت و جوانمردی و اخلاص دست از دنیای مادی شسته و به لقاء اله پیوستند.

نماینده مردم کلیبر و هوراند و خداآفرین در مجلس شورای اسلامی دوران 8 سال دفاع مقدس را نماد افتخار و سربلندی ملت ایران ذکر کرد و افزود: در جهت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس و انتقال این ارزشها به نسل جوان بعد از 8 سال دفاع مقدس بسیار ضروری است.

این مقام مسئول افزود: باید با برنامه ریزی مناسب در حوزه فرهنگی و معنوی در جهت مقابله با جنگ نرم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش مضاعف داشته باشیم.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی ترویج این فرهنگ را در گرو تبیین نقش و جایگاه فرهنگ ایثار برشمرد و خواستار حرکت جدی مسئولین دست اندرکار پیرامون این موضوع شد.

ارسلان فتحی پور گفت: فرهنگ ایثار باید به عنوان میراثی گران سنگ با راهکارهای مناسب در ذهن ملت ایران بخصوص جوانان باقی مانده و این اثر ماندگار از آفت تحریف مصون بماند. زیرا نشر ارزشهای معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان که برگرفته از نهضت عاشورا است در جامعه امروزی از ضروریات است.

وی، تأکید کرد امروز دشمن با ترفندی جدید و استحاله فرهنگی و سست کردن اعتقادات دینی جوانان ما به میدان امده و می خواهد جوانان ما را نسبت به مسائل معنوی و دینی بی تفاوت کند که دراین راستا باید بیش از پیش هوشیار باشیم و نگذاریم که ماعقه های ابتذال و خودگریزی، خرمن باور و اعتقاد جوانان ما را بسوزاند که تحقق این امر در گرو عمل به وصیت شهدا و تبعیت از ولایت است.

نماینده مردم کلیبر و هوراند در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز مهمترین نیاز جامعه ما پرهیز از تفرقه و ترویج وحدت و همدلی در بین دلسوزان نظام و انقلاب حول محور ولایت بوده و تخطی از رهنمودهای مقام معظم رهبری آب به آسیاب دشمن ریختن است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بهترین راهکار مقابله با تحریمها و تهدیدهای دشمنان را اقتصاد مقاومتی با حمایت از تولید ملی و تلاش در عرصه اقتصادی در جهت حل مشکلات مردم ذکر کرد و افزود: نمایندگان مجلس همراه و همگام با مسئولین محترم نظام دراین راستا و در جهت حل مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و نخواهد کرد./س

برچسب ها: اخلاص ، ولایت ، پذیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.