کاظمی: بازی 10 فروردین مصوبه قطعی سازمان لیگ است

دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال گفت:هیات رئیسه سازمان لیگ بعد از بحث و تبادل نظر با دو باشگاه استقلال و سپاهان تصمیم گرفتند که 10 فروردین بازی حذفی این دو تیم را برگزار کنند.

علی کاظمی دبیر سازمان لیگ برتر فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیشنهادی هر دو تیم فوتبال استقلال و سپاهان در برنامه جدید بازی حذفی در این  دو تیم در نظر گرفتیم و این طور نبود که نظرات یک باشگاه  خاص التزام آور باشد.
 
وی در ادامه اظهار داشت: به خاطر اینکه دو تیم فوتبال سپاهان و استقلال در سه جام شرکت دارند حقشان بود که قبل از اعلام این بازی با آنها هماهنگ کنیم هیات رئیسه بعد از جلسات متعدد با این دو باشگاه نتیجه گرفت که بازی حذفی دهم فروردین ماه برگزار شود.
 
وی درباره رضایت دو باشگاه  استقلال و سپاهان از تاریخ بازی حذفی گفت: با توجه به محدودیت زمانی که ما باید بازی های لیگ برتر  و جام حذفی را تا بيستم اردیبهشت تمام کنیم به خاطر همین این دو باشگاه  چاره ای دیگری ندارند و باید این تاریخ را بپذیرند.
 
وی در ادامه بیان داشت: به طور طبیعی فشردگی مسابقات و نزدیک بودن فاصله بازیها باعث اعتراض دو باشگاه خواهد شد اما بر اساس نمودار تنظیم شده بازی های لیگ برتر و حذفی عمل می کنیم.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: این برنامه را هیات رئیسه سازمان لیگ مصوب کرده و به سازمان لیگ برای اجرا ابلاغ کرده است./آق


برچسب ها: فروردین ، کاظمی ، ابلاغیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار