بوشهر/

فعالیت کارخانه آسفالت بوشهر رسما آغاز شد

در آئینی با حضور مسئولان شهری بوشهر و اعضای شورای شهر، فعالیت رسمی کارخانه آسفالت بوشهر در این کارخانه آغاز شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، شهردار بوشهر در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای افتتاح کارخانه آسفالت بوشهر اظهار داشت: این کارخانه علاوه بر اینکه نیازهای ما را تامین می‌کند موجب ایجاد اشتغال هم می‌شود.

سعید تصریح کرد: این کارخانه با ظرفیت تولید روزانه 90 تن، نیاز شهر بوشهر را تامین و باعث می‌شود تعهدات عقب مانده شهرداری برای آسفالت کوچه‌هایی که هزینه همیاری شهروندان هم پرداخت شده، با سرعت پیگیری شود.

راستی گفت: همچنین امیدواریم با برنامه ریزی معاونت فنی شهرداری، معابر و کوچه‌هایی هم که تاکنون در تعهدات ما نبوده، در نوبت آسفالت قرار گرفته و منجر به رضایتمندی شهروندان شوند.

شهردار بوشهر ادامه داد: کارخانه آسفالت شهرداری بعد از 13 سال تعطیلی شروع به کار کرده که امیدواریم منجر به شتاب در اجرای تعهدات مان در زمینه آسفالت کوچه و معابر شود.

مهمترین درخواست شهروندان آسفالت معابر است

رئیس شورای شهر بوشهر نیز گفت: افتتاح کارخانه آسفالت بوشهر با تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیاد صورت گرفته که جا دارد از تمام تلاش‌های صورت گرفته قدردانی کنیم.

مسعود شکوهی افزود: شهرداری بوشهر از نظر امکانات و نیروی انسانی توانمند است و باید تلاش کرد همه این امکانات به کمک شهر بیاید، ضمن اینکه راه‌اندازی کارخانه آسفالت نشان داد اگر واقعا عزمی همگانی در شهرداری برای انجام کاری باشد، هدف مورد نظر قابل دسترسی است.

وی گفت: براساس نظرسنجی‌های انجام شده، مهمترین درخواست شهروندان آسفالت معابر است که امیدواریم با فعال شدن کارخانه مذکور آن هم پس از 13 سال، شاهد تسریع در این خواسته شهروندان و اجرای تعهدات زمین مانده باشیم.

وی ادامه داد: در شورای سوم 400 کوچه شهر آسفالت شد و البته با توسعه شهر همین تعداد اکنون خاکی است که  امیدواریم از ابتدای سال آینده جهشی در آسفالت آن‌ها و خدمت ماندگارتر به شهروندان پیگیری شود./ج1

برچسب ها: کارخانه ، آسفالت ، شورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.