به دستور استاندار کرمانشاه:

نمایشگاه بهاره پارک شاهد کرمانشاه تمدید شد

نمایشگاه بهاره پارک شاهد کرمانشاه، به دستور استاندار کرمانشاه تا دو روز دیگر تمدید شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حجت‌الله دمیاد در طی بازدید از نمایشگاه بهاره عرضه کالا در محل پارک شاهد کرمانشاه، حضور چشمگیر بخش خصوصی و کارخانجات استان در این نمایشگاه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از آنجا که بخش خصوصی و تولیدکنندگان کالا به لحاظ ارتباط مستمر با مصرف‌کنندگان از ذائقه آن‌ها آگاهی بیشتری دارند، می‌توانند با ورود جدی‌تر به این عرصه زمینه رفاه روزافزون مردم استان کرمانشاه را از نظر تامین مایحتاج ضروری زندگی فراهم آورند.

براساس گزارش روابط عمومی استانداری کرمانشاه، دمیاد با تاکید بر اینکه از حضور این بخش در توسعه امور نمایشگاهی استقبال می‌کنیم، ادامه داد: تشخص مردم استان ما فراتر از آن است که برای خرید چند کیلو برنج در صف‌های طویل بایستند و متولیان امر باید با توزیع گسترده کالاهای ضروری مانع از اتلاف وقت مردم در صف‌های طولانی شوند.

وی با اشاره به رابطه دوسویه فروشنده و خریدار و رضایت دوجانبه از معامله صورت گرفته، افزود: کاسب و فروشنده منصف، از گذشته دارای شأن و جایگاهی ویژه در میان مردم بوده و افرادی امین محسوب می‌شوند و حق طبیعی یک فروشنده است که از عرضه کالای خود سود ببرد.

دمیاد افزود: در قبال سود دریافتی نیز لازم است کالا و خدمات مطلوبی به خریدار عرضه شود و اگر این رابطه بر این مبنا باشد ما نیز از توزیع کنندگان منصف حمایت می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه پس از شنیدن نکته‌نظرات برخی غرفه‌داران و بازدیدکنندگان درخصوص محدودیت زمانی برگزاری نمایشگاه در پایان بازدید خود از مسئولان خواست تا به منظور رفاه مردم، نمایشگاه را به مدت دو روز بیش از زمان پیش‌بینی شده برگزار نمایند.

شایان ذکر است، نمایشگاه فروش کالای بهاره کرمانشاه از 13 اسفند در محل دایمی نمایشگاه‌های استان برپا شده و قرار بود تا 22 اسفند ادامه داشته باشد که به دستور استاندار دو روز دیگر تمدید شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.