فتح اله زاده و رحیمی در جلسه اي مهم با مهدی تاج

اعضای تیم استقلال در خصوص بازی با سپاهان اصفهان با شرایطی ایده آل روبرو شدند و قصد ندارند در این دیدار اعضای تیم حریف را همراهی کنند و در این میان سپاهان نیز با آبی ها هم عقیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اعضای تیم استقلال مدعی شدند که برای رسیدن به اوضاع ایده آل برای بازی سپاهان نمی توانند تیم سپاهان را در این بازی در تاریخ اعلام شده همراهی کنند، به همین دلیل قرار است جلسه ای در فدراسیون انجام شود و این اتفاق مورد ارزیابی و بررسی کامل قرار بگیرد.

گفتنی است: اعضای تیم استقلال مدعی شدند که بازی در تاریخ 10 فروردين سال جدید امکان پذیر نیست و مهدی تاج باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهد.

این در حالی است که شرایط برای حضور در بازی مهیا نیست و اعضای تیم استقلال مدعی شدند که در این تاریخ بازی امکان پذیر نیست و مسئولان باید راهی برای این اتفاق بیابند.

در این خصوص جلسه ای با تاج برگزار می شود که در این جلسه، علی فتح اله زاده به همراه رحیمی مدیریت تیم سپاهان حضور دارند و قرار است در این جلسه فوق العاده تصمیم گیری های لازم انجام شود و اعضای تیم استقلال با رضایت جلسه را ترک کنند.

این در حالی است که عنوان شده است، آبی ها در خصوص بازی با سپاهان عزم خود را جزم کردند و قصد ندارند در این مورد با شرایط متفاوت روبرو شوند که در زمانی به میدان بروند که بر خلاف خواسته شان است زیرا قصد دارند در تاریخی به میدان بروند که می خواهند با اوضاع ایده آل و بدون مشکل روبرو شوند و با تمامی بازیکنان و اعضای تیم به میدان بروند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار