اخبار کمیته انضباطی

محمود فکری به کمیته انضباطی دعوت شد

کمیته انضباطی تازه ترین رای هایش را درباره پرونده ها و شکایات مختلف صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این آرا به شرح زیر هستند:

محسن حسین زاده سرمربی تیم فوتسال صبای قم، به دلیل مصاحبه هایی که درباره تبانی، مسایل داوری و مقایسه بازیکنان ملی پوش تیم های دیگر با ملی پوشان تیم خودش داشته و خلاف مقررات و خلاف واقع و توهین و تحریک تلقی می شود، به کمیته انضباطی دعوت شد.
پس از دعوت به کمیته انضباطی، وی توضیحاتی ارائه کرد که با توجه به احراز سوء نیت از اظهارات ایشان، کمیته انضباطی صرفا به تذکر و توصیه محسن حسین زاده به مراقبت در گفتار و مطالب در رسانه ها اکتفا کرد و از اعمال هرگونه تنبیه صرفنظر می کند. رای صادره قطعی است.

همچنین محمود فکری، مربی تیم صبای قم به دلیل مصاحبه ای که علیه داوران در یکی از خبرگزاری ها انجام داده با شکایت دپارتمان داوری به کمیته انضباطی دعوت شده است که روز سه شنبه 27 فروردین 91 باید در کمیته انضباطی حضور پیدا کند.عدم حضور وی مانع از رسیدگی نیست.

ضمن اینکه کمیته استیناف رای خود را درباره تجدیدنظر خواهی باشگاه مس کرمان مبنی بر محکومیت باشگاه مذکور به پرداخت 31 میلیون ششصد و چهل هزار و چهارصد تومان  در حق مقداد قباخلو و 27 میلیون و پانصد هزار تومان در حق سازمان لیگ برتر به این ترتیب اعلام کرد که با توجه به محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه وارد کند، دیده نشد و رای کمیته استیناف درست مثل رای کمیته انضباطی صادر می شود. رای صادره قطعی است./زر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار