بنیاد نخبگان سعیدی در دانشگاه کاشان گشایش یافت

بنیاد نخبگان سعیدی با حضور دکتر سیدجواد ساداتی نژاد معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از خیرین و نخبگان طی مراسمی در دانشگاه کاشان گشایش یافت.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر عباس کتابی رییس دانشگاه کاشان در این مراسم علم را منشاء تحول و پیشرفت دانست و گفت: زیربنا و مبنای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، علم و دانش است.

وی یکی از عوامل بسیار مهم پیشرفت را نیروی انسانی برشمرد و افزود: نیروی انسانی مهم ترین عامل پیشرفت جامعه در ابعاد مختلف است.

رئیس دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه در کشور نیروی انسانی جوان خلاق و توانمند زیادی وجود دارد تصریح کرد: تاسیس بنیاد نخبگان سعیدی، نقطه عطف برای جذب، شناسایی و حمایت از نخبگان است و تاثیر به سزایی در ارتقاء تولید علم و فناوری و توسعه علمی کشور دارد.

دکتر کتابی، با اشاره به اینکه این بنیاد با سرمایه خیرین برادران علی و مرتضی سعیدی در این دانشگاه افتتاح شده ابراز امیدواری کرد: با حمایت این افراد نیکوکار و تلاش و کوشش دانشجویان، نخبگان و پژوهشگران شاهد رشد و ترقی کشور در تمامی زمینه ها باشیم./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار