همكاري مرزنشينان ارتقاء امنيت در مناطق مرزي را به ارمغان آورد

نماينده هنگ مرزي سراوان در ديدار با معتمدان مرزنشين و سران منطقه گريشه سراوان گفت:همكاري سازنده ي مرزنشينان، ارتقاء امنيت در مناطق مرزي را به دنبال داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرگرد "سعيد اسلامي " در اين نشست با اشاره به تحركات بيگانگان و معضلات موجود در منطقه تأكيد و تصريح كرد: امروزه تهديدات گروه‌هاي معاند كه در منطقه از سوي مستكبران جهاني حمايت مي‌شوند لزوم كنترل مرزهاي شرقي كشور را افزايش داده است. 
وي در اين زمينه افزايش همكاري ميان مرزنشينان و مرزداران را خواستار شد و اظهار داشت: اقدامات انجام گرفته در زمينه‌ي اجراي طرح كنترل و انسداد مرز و مبارزه‌ي قاطعانه با متجاوزان مرزي و قاچاقچيان با همكاري مؤثر و سازنده‌ي مرزنشينان محقق شد و اين همكاري دوجانبه تأثيرات مطلوبي در ارتقاء سطح امنيت در مناطق مرزي و حفظ و حراست از حريم مقدس جمهوري اسلامي ايران داشته كه براي آحاد مردم استان ملموس است. 
گفتني است، در اين نشست معتمدان، بزرگان و رؤساي شوراهاي اسلامي نيز به بيان مشكلات و ديدگاه‌هاي خود پرداخته و از اقدامات صورت گرفته توسط مرزباني و برقراري امنيت در منطقه سراوان و كشتگان قدرداني كردند./ف
برچسب ها: مرز ، امنیت ، ارمغان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار