لاریجانی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

ایجاد اشتغال 600 برابری در شهرستان شمیرانات

فرماندار شمیرانات گفت: طبق آخرین آمار ارائه شده از سوی استانداری ایجاد اشتغال در این شهرستان نسبت به گذشته 600 برابر شده است.

محمد لاریجانی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، درباره آخرین وضعیت ایجاد اشتغال در این شهرستان اظهار داشت: ایجاد اشتغال شامل اشتغال روستایی،‌ صندوق مهر امام رضا (ع)،‌اشتغال خانگی و همچنین اشتغال حوزه فنی حرفه‌ای طبق اعلام آخرین اعلام از سوی استانداری توانسته‌ایم بیش از 600 درصد اشتغال نسبت به سال گذشته ایجاد کنیم.  
 
وی افزود:‌ نگاه ویژه مدیران شهری در این شهرستان موجب شده است که ما در این منطقه شاهد مهاجرت معکوس باشیم لذا برابر با آخرین آمار سال 90 در بعضی‌ از مکان‌های دو بخش این شهرستان  در قسمت‌های روستایی حدود 25 تا 30 درصد مهاجرت معکوس داشته‌ایم.  
 
 فرماندار شمیرانات با بیان اینکه دولت نهم و دهم در طول خدمت خود خدمات ارزشمندی را در زمینه ایجاد پروژه‌های عظیم عمرانی و زیرساخت‌ها انجام داده است،‌ادامه داد: در شهرستان شمیرانات پروژه‌های عمرانی و زیرساخت‌های فراوانی آغاز و تکمیل شده‌اند که هم‌اکنون می‌توانیم به گازرسانی در منطقه فشم و همچون در منطقه میگون اشاره کنیم.  
 
لاریجانی تاکید کرد: پروژه جاده لواسان که طبق نظر کارشناسان تکمیل این پروژه چندین سال پیش‌بینی شده بود توانستیم این پروژه عظیم عمرانی را با همت مسئولان راه و شهرسازی به اتمام برسانیم.
 
وی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های این شهرستان از جمله تکمیل پروژه‌های گاز، آب و فاضلاب و ... در تمام روستاهای این شهرستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند.  
 
فرماندار شمیرانات در مورد گازرسانی به شهر شمشک در شهرستان شمیرانات گفت: عملیات گازرسانی به شهر شمشک در چند ماه گذشته آغاز شده و تا پایان دولت دهم به اتمام خواهد رسید.  
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار