در شبکه سحر؛

آذری زبان ها " به همین راحتی " می بینند

فیلم تلویزیونی " به همین راحتی " از سیمای آذری شبکه جهانی سحر برای مخاطبان آذری زبان پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، " به همین راحتی" به سرپرستی مهدی حسین زاده و مدیریت دوبلاژ سعید بحرالعلومی به زبان آذری دوبله شده است.
غلامرضا صفوي ترجمه متون این فیلم و النور باغیش اف هم ویراستاری آن را بر عهده داشته اند  و صداپیشگانی همچون شهباز دولت نژاد، يوسف نوعي، فرزانه شهيدي، لعيا نبيل پور، سعید بحرالعلومی و ونوس محسن زاده به گویندگی در آن پرداخته اند.
صدابرداری و افکت دوبله این فیلم تلویزیونی بر عهده ساناز اکبری بوده و میکس آن را صادق صبور انجام داده است.
" به همین راحتی" به كارگردانی مجید حسین شیرودی و تهیه کنندگی ناصر عنصری، محصول سیما فیلم بوده و داستان زندگی مردی به نام محسن را روایت می کند که پس از فوت همسرش به صورت پنهانی ازدواج کرده ولی با قصد اعضای خانواده اش برای ترتیب دادن ازدواج مجدد برای او رو به رو می شود و همین موضوع دردسرهای زیادی برایش درست می کند.......
بیژن امكانیان، نسرین مقانلو، كیوان محمودنژاد، فلورا سام، مریم خدارحمی و ملیسا دولت‌خواهی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم تلویزیونی ایفای نقش کرده اند.
فیلم تلویزیونی " به همین راحتی " یکشنبه 27 اسفند ساعت 16:30 به وقت تهران به مدت 88 دقیقه برای مخاطبان آذری زبان از سیمای آذری شبکه بین المللی سحر به روی آنتن می رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار