اردبیل /

ییلاق ایران را با تمام ظرفیت‌ها به گردشگران معرفی کنیم

استاندار اردبیل گفت: ایام تعطیلات نوروزی بهترین فرصت است تا ییلاق ایران اسلامی را شایسته و مطلوب معرفی کنیم تا با این ظرفیت گردشگران بی‌شماری وارد استان اردبیل شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در مراسم آغاز فعالیت ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان اردبیل در مرکز آموزش جوانان هلال‌احمر اردبیل اظهار داشت: اگر در سال‌های گذشته در معرفی و شناساندن این ظرفیت‌ها غفلت کردیم باید درس عبرت بگیریم و اجازه ندهیم توانمندی‌های این استان که به شکل منحصر به فرد وجود دارد، مغفول مانده و شناسایی صورت نگیرد.

وی با اشاره به حضور میلیونی گردشگران در ایام نوروز با توجه به آب و هوای مناسب،‌ وجود آب‌های گرم و معدنی و طبیعت بکر و بهاری تصریح کرد: همه تلاش می‌کنیم تا با آماده باش کامل فضایی را برای هموطنان و گردشگران خارجی فراهم آوریم تا با خاطره خوش سفر خود را به این استان انجام داده و مجدداً در فصول و مناسبت‌های مختلف برای سفر به این استان ترغیب و تشویق شوند.

استاندار اردبیل هنر همه دستگاه‌های اجرایی را هنر فراهم کردن زمینه یک سفر کم دغدغه همراه با آرامش و ایمنی توصیف کرد و ادامه داد: همه دستگاه‌ها و دلسوزان این استان دست به دست هم دادند تا بدون تعطیلی و وقفه‌ای در این ایام در صحنه باشند تا مسافرت‌ها به شکل مطلوب و مناسب انجام شده و رضایتمندی نیز فراهم آید.

نیکزاد هدف از تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی را هماهنگی بیشتر در جهت ارایه خدمات گسترده‌تر و مطلوب‌تر عنوان کرد و افزود: در این سفرها آنچه که مهم به نظر می‌رسد نحوه رفتار و تعامل ما با گردشگران داخلی و خارجی است که خود می‌تواند بهترین مبلغ از فرهنگ، دیانت، تاریخ و سرمایه‌های عظیم معنوی این استان باشد.

وی ضرورت تقویت و تشدید نظارت‌ها را در فعالیت اماکن ارایه‌کنندگان خدمات در این ایام یادآور شد و خاطر نشان کرد: آنچه که امروز به عنوان یک سرباز وظیفه داریم انجام دهیم آماده باش کاملی است که در سفرهای نوروزی می‌تواند زمینه حضور کم حادثه و کم خطر گردشگران را با بهره‌مندی امکانات بیشتر فراهم آورده و زمینه یک نابسامانی و اقدامات نسنجیده را از بین ببرد.

استاندار اردبیل با اعلام اینکه همه فصلی و همه مکانی کردن گردشگری می‌تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند، اضافه کرد: دولت از زمانی که روی کار آمده تلاش کرده تا زمینه‌ای را فراهم کند که همه شهروندان کشور سفری هر چند با هزینه‌ای کم اما در جهت بالا بردن نشاط اجتماعی انجام دهند.

رئیس ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان یادآور شد:‌ علاوه بر فصل تابستان در مناسب‌های مختلف به ویژه زمستان امسال شاهد حضور میلیونی گردشگران در این استان بودیم که همچنان این ظرفیت با توجه به توسعه همه‌جانبه زیرساخت‌ها رو به گسترش و توسعه است/س 

برچسب ها: اردبیل ، معرفی ، ییلاق ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.