رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان عنوان کرد:

کادر پزشکی در ایام نوروز تکمیل می شود

قدیمی گفت: در حوزه پزشكي اگر در یک رشته خاص چند متخصص وجود داشت، وظایف بین آنها تقسیم می شود و در صورت تک تخصص بودن جایگزین از نقاط مختلف کشور به همکاری دعوت خواهد شد.

دکتر طیب قدیمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار علمي باشگاه خبرنگاران گفت: در حوزه بهداشت محیط، تمام مراکز استان و تعدادی از مراکز روستایی به عنوان کشیک از تاریخ 91/12/1 تا تاریخ 92/1/17 فعال هستند.
 
وی در خصوص حوزه درمان نیز تصریح کردک 36 پایگاه بین شهری و جاده ای در استان، طبق استانداردهای جاده ای ارائه خدمت می کنند.
 
وی افزود: همچنین بیش از 60 آمبولانس در اختیار داریم که تعدادی در پایگاه ها و تعدادی در بیمارستان ها حاضر هستند.
 
قدیمی در خصوص پزشکان حاضر در استان، عنوان کرد: اگر در یک رشته خاص چند متخصص وجود داشت وظایف بین آنها تقسیم می شود و در صورت تک تخصص بودن، جایگزینی را از نقاط مختلف کشور دعوت به همکاری می کنیم.
 
وی افزود: بنا به درخواستی که از پزشکان کردیم، قرار بر آن شد که تعدادی از مطلب ها در مراکز استان فعال باشند.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرستان با اشاره به حوزه مدیریت دانشگاه، اذعان کرد: ستاد مرکزی و ستاد هدایت در این ایام فعال هستند و همچنین تمامی معاونین دانشگاه و بنده، به واحدهای زیربط نظارت کامل خواهیم داشت.
 
وی در خصوص نحوه ارائه انتقاد و شکایت مردم، تصریح کرد: افراد می توانند با شماره تلفن های 1490 ( بهداشت)، 287101 ( ستاد مرکزی دانشگاه) و 3285757 ( ستاد هدایت دانشگاه) تماس حاصل نمایند و به بیان مشکلاتشان بپردازند.
 
قدیمی در مورد داروخانه های فعال در ایام نوروز و در استان کردستان عنوان کرد: تمام بیمارستان های استان دارای داروخانه هستند و همچنین شهرهای سنندج، سقز، بانه، مریوان دارای داروخانه شبانه روزی هستند.
 
وی همچنین به چهارشنبه آخر سال اشاره و اظهار کرد: با توجه به تجارب گذشته، سه شنبه در بیمارستان ها، متخصصین چشم- ارتوپدی و جراحی حضور دارند تا در صورت نیاز، ارائه خدمت کنند.
 
قدیمی در پایان عنوان کرد: در ورودی تمام شهرها، از تاریخ 91/12/26 کمپ های سلامت نوروزی شامل آمبولانس و پرسنل فوریت ها، جهت ارائه خدمات، حضور دارند./ع2
برچسب ها: پزشکی ، جراحی ، آمبولانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.