بوشهر/

نمایشگاه بهاره فاقد معیارهای بهداشتی است

رئیس شبکه بهداشت با بیان این ‌که نمایشگاه بهاره شهر دیر فاقد معیار‌های بهداشتی اولیه است گفت:عملیات عرضه و توزیع کالا، نباید با موازین بهداشتی مغایرت داشته باشد.

 به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، حسن فخرایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رعایت اصول بهداشتی یکی از راه‌های پیشگیری از ابتلا به بیماری است که شهروندان عزیز باید به آن اهتمام ویژه داشته باشند .

وی با مهم خواندن رعایت اصول بهداشت محیط در نمایشگاه‌های بهاره به عنوان عرضه کننده مواد غذایی گفت: عملیات توزیع و همچنین کالاهای عرضه شده در نمایشگاه نباید با موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی مغایرت داشته باشد چرا که در غیر این صورت، سلامت مصرف کنندگان تهدید می‌شود .

فخرایی با بیان این‌ که نمایشگاه بهاره در بندر دیر فاقد معیارهای بهداشتی اولیه است، افزود: عرضه غیر بهداشتی مواد غذایی از قبیل بستنی و پشمک، نبود سطل زباله و نداشتن کارت سلامت، از مواردی است که در نمایشگاه بهاره دیر مشاهده شده است .

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر با اشاره به مصوبه کمیسیون تعزیرات و کمیته بهداشتی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، یادآور شد: یکی از مصوبات در این جلسات، عدم عرضه مواد غذایی رو باز و فاقد بسته بندی بهداشتی بوده، که موارد تخلف مشاهده شده در نمایشگاه بهاره بندر دیر در نامه‌ای به اداره صنعت، معدن و تجارت گوشزد شده است.
برچسب ها: نمایشگاه ، بهاره ، بهداشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.