حمله زورگيران به دبيرستاني در جنت‌آباد+ عکس

در پي شكايت دبيرستان علامه طباطبايي در جنت آباد مبني بر حمله زورگيران به دانش‌آموزان اين واحد ماموران طي اقدامات اطلاعاتي توانستند متهمان را دستگير كنند.

 سرهنگ فرهاد نائبي رييس كلانتري 138 جنت آباد  در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: هفته گذشته در پي اعلام شكايتي از سوي دبيرستان علامه طباطبايي در محدوده جنت آباد بلافاصله ماموران اطلاعات و تخصصي اين كلانتري افدامات لازم خود را آغاز كردند.


رييس كلانتري 138 جنت آباد ادامه داد: در خلل رسيدگي به شكايت مدرسه دو تن از دانش آموزان همان واحد آموزشي به همراه والدين خود به كلانتري مراجعه كردند و اظهار داشتند: براي خريد خوراكي از مدرسه خارج شديم كه ناگهان دو فرد يكي چاق قد كوتاه و ديگري لاغرو قد بلند به ما حمله ور شده و با تهديد قمه گوشي همراه و كيف پولمان را به سرقت بردند.
اين مقام مسئول انتظامي اذعان داشت: با اقدامات چهره نگاري با همكاري دانش آموزان هويت ظاهري اين افراد شناسايي و در اختيار كليه واحدهاي گشتي منطقه قرار گرفت.
وي افزود: در پي تشديد اقدامات ماموران توانستند صبح روز جاري متهمان را در محدوده جنت آباد شناسايي و طي يك تعقيب و گريز طاقت فرسا و اجراي طرح مهار متهمان دستگير و به مقر انتقال داده شدند.



سرهنگ فرهاد نائبي تاكيد كرد: مالباختگان به كلانتري مراجعه كرده و با شناسايي زورگيران شكايت خود را تنظيم كردند و همچنين متهمان در بازجويي معترف شدند كه با كمك يكديگر از دانش آموزان آن منطقه زورگيري مي كردند.
 
رييس كلانتري 138 جنت آباد خاطر نشان كرد: پرونده متهمان تنظيم و جهت سير مراحل قانوني به مقام قضايي ارجاع داده شد. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Netherlands
ناشناس
۱۰:۳۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۱
اعدام رو برای همین موقع گذاشتن دیگه