بيرجند/

فعالیت ۱۰۰ مرکز فروش میوه تنظیم بازار در خراسان جنوبی

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه توزیع یک هزار تن میوه تنظیم بازار ویژه شب عید در استان آغاز شده است، گفت: در این راستا ۱۰۰ مرکز فروش میوه تنظیم بازار در استان فعال است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ علیرضا کفاشی، معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراکز عرضه میوه تنظیم بازار اجازه فروش سیب و پرتقال دیگر به جزء میوه های تنظیم بازار را ندارند.

وی قیمت هر کیلو پرتقال تامسون را 1500 تومان ذکر کرد و گفت: همچنین سیب با قیمت هر کیلو 1400 تومان در این مراکز عرضه می شود.

وی از آغاز توزیع 168 تن برنج آرژانتینی با نرخ مصوب 2 هزار و 300 تومان در استان خبر داد و افزود: 140 تن برنج تایلندی نیز با قیمت هر کیلو یکهزار و 550 تومان برای استان جذب شده و در 50 مرکز عرضه در حال توزیع است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه طی چند ماه گذشته سه هزار و 200 تن برنج هندی نیز در سطح استان توزیع شده است، اذعان کرد: در صورت جذب سهمیه ابلاغی با قیمت مصوب قبل برنج هندی در مراکز شهری دوباره توزیع می شود.

کفاشی با اشاره به برگزاری المپیاد فرش در استان خاطرنشان کرد: منتخبان این المپیاد جهت شرکت در مرحله کشوری به کرمان اعزام شده اند.

وی ادامه داد: تیم اعزامی از خراسان جنوبی حائز رتبه اول بافت در حوزه دانشجویی و مقام چهارم در حوزه دانش اموزی شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از آغاز پالایش آمار بافندگان استان از سال آینده خبر داد و گفت: از 50 هزار بافنده استان 4 هزار و 200 بافنده تمام وقت بیمه تکمیلی شدند.

کفاشی یادآور شد: در حوزه مشاغل خانگی بالغ بر 2 هزار نفر مجوز دریافت کرده اند و از تسهیلات مشاغل خانگی در حوزه فرش دستباف استفاده کرده اند./س

برچسب ها: فروش ، میوه ، تنظیم ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.