داستان‌هاي كوتاه و در عين حال جذاب در نمايش "تن تن"

نمايش "تن تن و راز قصر مرنداس" علاوه بر داشتن قصه‌هاي جذاب و داستان‌هاي كوچك باعث جذب مخاطب به اين اثر شده است.

"سعيد چنگيزيان"، بازيگر نقش "تن تن" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران در پاسخ به اين سوال كه چرا در كارهاي تلويزيوني حضور نداريد گفت: به دليل نبود برنامه ريزي در كارهاي تصويري و نداشتن وقت كافي در حوزه تئاتر نمي توانم در كارهاي تصويري حضور پيدا كنم.
"الهام كردا" بازيگر نقش "طوطي" در ادامه درباره فعاليت نداشتن در اثرهاي تصويري گفت: اگر فيلمنامه اي در تلويزيون از محتواي خوب و استخوان بندي قوي برخوردار باشد به طور قطع انرژي و توان خود را در ايفا كردن نقش خواهم گذاشت.
"تناز طباطبايي" بازيگر نقش "ميلو" كه اجراي بسيار زيبا، روان، پرانرژي در اين اثر نمايش داشت گفت: براي ايفاي نقشم از نقاش كتاب‌هاي مصور تن تن براي بهتر ايفا كردن نقش ميلو بهره بردم چرا كه ميلو كاراكتر بامزه‌اي است كه ريزه كاري‌هاي زيادي دارد.
طباطبايي كه اجراي همخواني با ديگر اعضاي گروه را داشت بيان كرد: نمايش "تن تن و راز قصر مونداس" داستان‌هاي كوچك و در عين حال جذاب در كنار هم دارد كه مخاطب را به خود جذب مي‌كند.
گفتني است؛ در اين نمايش بازيگراني چون "حسن معجوني"، "سعيد چنگيزيان"، "سحر دولت شاهي"، "تناز طباطبايي"، "الهام كردا"، "شبنم فرستادجو"، "آرزو عالي"، "محسن حسيني" و "اميد موحدي‌پور" به ايفاي نقش مي‌پردازند.
 و در خلاصه داستان اين نمايش آمده است:‌ دوستان "تن تن" به يك مهماني شام در قصر مونداس دعوت شده كه در اين راستا با ماجراهايي روبرو مي‌شوند.
لازم به ذكر است؛ "تناز طباطبايي" در نقش سگي به نام ميلو در كنار باي پرانرژي و روان خود در اجرا با ديگر اعضاي گروه همخواني داشته وهمچنين "الهام كردا" بايگر نقش طوطي با حركات بدني در كاراكتر يك پرنده در قالب صحنه‌هاي مختلف به ايفاي نقش پرداخت./ص
برچسب ها: تن تن ، نمایش ، داستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار