دیدار مسوولان و ورزشکاران نابینا و کم بینا با آیت اله شاهردوی

مسجدی: امیدوارم امانت داران خوبی برای ورزشکاران نابینا و کم بینا باشیم

جمعی از مسوولان، ‌ورزشکاران و ملی پوشان فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان با آیت اله هاشمی شاهرودی نایب رییس مجلس خبرگان دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد اسد مسجدی رییس فدراسیون با اشاره به نگاه ویژه آیت اله شاهرودی به ورزش به ویژه ورزشکارانی که دارای معلولیتهای خاص هستند، اظهارداشت: دراین نشست علاوه بر ارائه گزارشی از عملکرد 3 سال گذشته و نتایج کسب شده توسط ورزشکاران این فدراسیون در میادین بین المللی؛ برنامه های توسعه ای در دو بخش همگانی و قهرمانی را تشریح کردیم.

وی تصریح کرد:‌ از ایشان خواستیم ضمن ارائه نقطه نظراتشان در این خصوص از خیرینی که حاضر به سرمایه گذاری در بخش های مختلف ورزش نابینایان و کم بینایان به ویژه در حوزه های زیر ساختها و تجهیزات ورزشی هستند به ما معرفی کنند.

مسجدی با بیان اینکه مهمترین مشکلات ما در اجرای برنامه های توسعه ای، نداشتن سالنهای تخصصی و تجهیزات ویژه ورزشکاران نابینا و کم بینا است، گفت: قطعا چنانچه خیرین ورزشیار دراین بخش سرمایه گذاری کنند ما با خیال اسوده تری برنامه ریزی خواهیم کرد.

وی افزود: آیت اله شاهروی نیز ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته استعدادهای وی‍ژه معلولان به ویژه نابینایان را مورد توجه قرار داد و اظهارداشت باید تمامی تسهیلات برای ایجاد زندگی راحتتر برای این عزیزان به ویژه حوزه ورزش که ارتقاء سطح سلامتی و شادی نشاط انها را در بردارد مهیا کنیم.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان افزود: آیت اله شاهرودی اعلام کرد برای ایجاد تسهیلات بیشتر و بهتر برای این قشر با نمایندگان مجلس و کسانی که بتوانند برای ورزشکاران نابینا و کم بینا اثر گذار باشند صحبت خواهد کرد تا با کمک خیران و مسوولان فضای مطلوب برای این عزیزان مهیا شود.

مسجدی خاطر نشان ساخت: نقطه نظرات نایب رییس مجلس خبرگان بسیار راهگشا بود و ما امیدواریم بتوانیم امانت داران خوبی درحوزه ورزش نابینایان و کم بینایان باشیم./زر
برچسب ها: نابینا ، شاهرودی ، مسجدی ، دیدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار