جابه جايي 90 درصد مسافر از طريق جاده هاي کشور

رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور گفت: امسال بيش از 90 درصد از جابه جايي کشور از طريق جاده انجام مي شود بايد بهترين امکانات رابراي مسافران فراهم کنيم.

شهريار افندي زاده در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه طرح زمستاني راهداران هنوز به اتمام نرسيده طرح نوروزي را آغاز کرد ايم گفت: پس از يک مدت کوتاه سازمان راهداري و حمل نقل جاده اي طرح تابستاني را‌ آغاز مي کند.
وي با بيان اينکه  1400اکيپ راهداري در ايام نوروز در جاده هاي کشور مستقر کرده ايم گفت: 11 هزار 500 راهدار در جاده هاي اصلي  به خصوص در جاده هاي شريان اصلي  کشور مستقر کرده ايم.
رئيس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشوربا اشاره به اينکه امسال بيش از 90 درصد از جابه جايي کشور از طريق جاده انجام مي شود بايد بهترين امکانات رابراي مسافران فراهم کنيم افزود: امسال  2 هزار گشت راهداري با دستگاه جي پي اس در جاده هاي کشور مستقر هستند.
افندي زاده در ادامه تصريح کرد: در بحث ايمني راهدارن جزو اولين گروه هاي حاضر در صحنه هاي تصادف هستند وکمک هاي لازم را براي کمک به مصدومان و کاهش تلفات را انجام مي دهند.
معاون  وزير راه وشهرسازي در ادامه اظهار داشت: تا  پايان طرح نوروزي در 16 فرودين ماه  کاهش ميزان تصادف و افزايش ميزان سفر نوروزي نسبت به سال گذشته  را داشته باشيم./س

برچسب ها: راهدار ، جاده ، مسافر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار