جانشين فرمانده ناجا، انتخاباتي امن توام با آرامش را مژده داد

جانشين فرمانده نيروي انتظامي گفت: نيروي انتظامي با استفاده از همه توان سعي در برگزاري انتخاباتي امن را دارد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار "رادان" در بازديد از قرارگاه نوروزي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ ضمن تبريک سال نو به همه شهروندان، اظهار داشت: فرماندهي انتظامي تهران بزرگ امروز گوشه اي از توانمندي و اقتدار خود را با حضور در اين ميدان به نمايش گذاشت؛ اين آمادگي پليس مبين اين است که مردم ضمن رعايت همه موارد ايمني با طيب خاطر به سفر بروند و مطمئن باشند پليس آماده و هوشيار در سطح کشور خصوصا تهران بزرگ امنيت را برقرار مي کند. 
جانشين فرمانده ناجا درباره امنيت محلات، گفت: به غير از ايستگاه ها و دواير ثابت پليس در تهران بزرگ، بالغ بر 250 ايستگاه نوروزي پليس در همه محلات با تامين نيرو و تعيين خط حد گشت مستقر شدند تا مردم بتوانند سايه امنيت بيشتري را در ايام نوروز شاهد باشند. 
وي درباره نامگذاري سال 92 از سوي مقام معظم رهبري مبني بر "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي"، گفت: يکي از کارکردهاي اصلي تحقق فرمايش مقام معظم رهبري در سايه امنيت و آرامش است اگرچه يک کارکرد فرا دستگاهي و فرامنطقه اي دارد. 
سردار رادان گفت: نيروي انتظامي تلاش خواهد کرد امنيتي بيش از گذشته در موضوعات سياسي و اقتصادي وجود داشته باشد. 
جانشين فرمانده ناجا ضمن تقدير از شهروندان بابت مشارکت هاي شان در حوزه هاي مختلف؛ انتخاباتي امن توأم با آرامش را به آنها مژده داد و گفت: نيروي انتظامي با استفاده از همه توان سعي در برگزاري انتخاباتي امن را دارد./ف
برچسب ها: فرمانده ، ناجا ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار