مشهد/

آمادگی بیمارستان امید مشهد برای خدمت رسانی به بیماران سرطانی در ایام نوروز

مدیر بیمارستان امید مشهد گفت: در ايام تعطيلات نوروزي تمام واحدهاي راديوتراپي، شيمي درماني،‌اورژانس، ‌بخش انکولوژي بیمارستان امید مشهد فعال و به بيماران خدمات ارائه مي دهند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی ستاد تسهیلات زائران خراسان رضوی، حسن خداپرست با بیان اينکه در اين مرکز خدمات تخصصي و فوق تخصصي به بيماران سرطاني ارائه مي شود اظهار کرد:‌ در ايام تعطيلات پايان سال و نوروزي تمامي واحدهاي راديوتراپي، شيمي درماني، ‌اورژانس،‌ بخش انکولوژي فعال و به بيماران خدمات ارائه مي دهد.

خداپرست در ارتباط با نحوه فعاليت‌هاي بخش‌هاي مختلف اين مرکز خاطرنشان کرد:‌‌ بخش شيمي درماني سرپايي اين مرکز در تمام روزهاي تعطيل فعال و بخش راديوتراپي نیز در تمام روزهاي تعطيل به جز دوازدهم و سيزدهم فروردين ‌فعال است.

وي تصريح کرد : بخش اورژانس اين مرکز نيز به صورت 24 ساعته فعال و به بيماران زائر و مجاور بارگاه رضوي خدمت‌رسانی می‌کند.

مدير بيمارستان اميد مشهد با اشاره به فعاليت اتاق عمل و بخش‌هاي بستري اين مرکز گفت: ‌اتاق عمل و بخش جراحي بیمارستان امید مشهد در صورت نياز فعال و بخش انکولوژي در قالب بستري مردان و زنان نيز در تمام ایام تعطيلات فعال است.

خداپرست خاطرنشان کرد: ‌درمانگاه بیمارستان نيز همانند روزهاي دیگر سال با حضور اعضا هيئت علمي و دستياران تخصصي فعال و آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

وي با بیان اينکه در امسال زير ساخت‌هاي تجهيزاتي و عمراني اين بخش تحول چشمگيري داشته و اين امر موجب توسعه کمي و کيفي خدمات به بيماران شده است تصریح کرد:‌ اين بيمارستان در تمام روزهاي سال و ايام تعطيل آماده ارائه خدمات به بيماران زائر و مجاور امام رضا(ع) است.

در ادامه ایروانی مدير بيمارستان شهيد هاشمي نژاد نیز اظهار کرد:‌ تمام بخش‌هاي اين بيمارستان مانند زنان، اطفال، داخلي و جراحي عمومي با حضور متخصص مقيم 24 ساعته در ايام تعطیلات نوروز خدمات درماني و بستري را ارائه مي دهد.

ايرواني خاطرنشان کرد: ‌همچنين بخش اورژانس اين بيمارستان نيز با حضور 16 متخصص طب اورژانس فعال است.

وي یادآور شد:‌ بر اساس برنامه ريزي‌هاي انجام شده تمامي خدمات پاراکلينيکي همانند آزمايشگاه ، راديولوژي، سي تي اسکن نيز در اين ايام فعال است.

مدير بيمارستان شهيد هاشمي نژاد با بیان اينکه اين مرکز در يکي از مناطق پرجمعيت مشهد مقدس قرار گرفته است و بيش از يک ميليون از شهروندان را زير پوشش دارد گفت:‌ با توجه به اينکه در ايام پيک زائران نوروزي ، ميزان مراجعه بيماران به اين مرکز نيز افزايش مي يابد ‌بخش دياليز اين مرکز نيز با 10تخت فعال همه روزه تا ساعت 19 بعد ازظهر آماده ارائه خدمات است.

گفتني است شكايات زائران و مجاوران بارگاه رضوي از طريق شماره تماس‌هاي 2-7283001 و 7045 و سايت razavi-chto.ir ستاد تسهيلات زائران خراسان‌رضوي پيگيري مي‌شود/س 


برچسب ها: مدیر ، بیمارستان ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.