صله رحم در قد و قواره پيامک

امکان ارسال پيامک بزرگترين تحول بعد از ورود تلفن‌هاي همراه به شمار مي‌رود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، پيامک ايراني با رويکردي نوين سعي در تسهيل و ايجاد شبکه‌هاي ارتباطي از طريق بسته‌هاي مخابراتي مبتني بر پيامک نموده است.
بسياري از دارندگان تلفن همراه به عنوان يک وسيله ارتباطي استفاده مي‌کنند در کشور ايران نيز همانند کشورهاي ديگر اين سيستم داراي مشتريان پروپا قرصي است که تا حد اعتياد به اين سيستم وابسته‌اند.
به غير از پيامک‌هاي کوتاه جوک که هميشه در رفت و آمد ميان دوستان و آشنايان است کوچکترين حادثه، سالروز بهانه‌اي مي‌تواند حجم ميليوني از پيامک‌هاي کوتاه را به گردش درآورد عيدنوروز باستاني يکي از مهمترين وقايعي است که همه براي تبريک اين روز به سيستم پيام کوتاه متوسل مي‌شوند.
تبريک سال نو چند سالي است که ميان ايرانيان به عادت تبديل شده ودر اين بين شايد بهره‌گيري از پيامک يا اس ام اس و ارسال آن از آخرين ساعات سال که در حال اتمام است تا نخستين سال جديد پيش مي‌رود.
تعداد زيادي با ارسال يک پيامک حس خوبي به دريافت کننده پيام مي‌دهند و بعضي ديگر بر اين عقيده‌اند که در سال‌هاي گذشته در سال تحويل همه در کنار هم سال جديد را جشن مي‌گرفتند و با پيشرفت تکنولوژي روابط و رفت و آمدها کمتر شد که حتي با يک تماس سال جديد را تبريک مي‌گويند و در حال حاضر به يک پيام بسنده مي‌کنند و در ده‌هاي آينده چه پيش خواهد آمد؟
برچسب ها: ارسال ، ایرانی ، پیامک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار