سرهنگ مصطفائي به شهروندان توصيه كرد:

پوشش نامناسب زمينه ساز وقوع جرم عليه بانوان است

رييس معاونت مبازه با جرائم جنايي ناجا گفت: پوشش نامناسب مي‌تواند موجب جلب توجه مجرمين و زمينه ساز وقوع جرم عليه بانوان باشد.

سرهنگ مصطفائي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: شهروندان به طور حتم بايد در ايام تعطيلات و سفرهاي خود به استان‌هاي مختلف مراقب اطراف و خانواده خود باشند.
رييس معاونت مبازه با جرائم جنايي ناجا در ادامه اظهار داشت: در اين خصوص بانوان بايد نسبت به پوشش خود بيشتر اهميت دهند چراكه عدم رعايت اين اصل زمينه را براي ارتكاب جرم از سوي تبهكاران مهيا مي‌سازد.
اين مقام مقام مسئول انتظامي ادامه داد: همچنين مسافران نوروزي در ايام سفر تا حد امكان از جابجايي و حمل وجه نقد خودداري كنند و در صورت نياز از كارت هاي اعتباري استفاده نماييد ، زيورآلات و طلاجات خود را در معرض ديد ديگران قرار ندهند و از حمل و جابجايي بي مورد آنها خودداري نماييد ، از سوار كردن افراد ناشناس و مشكوك در جاده هاي بين شهري خودداري نماييد، در مواقع روشن بودن خودرو حتي براي لحظه اي كوتاه خودرو را ترك ننماييد .
وي افزود: هموطنان براي تردد  از وسائل نقليه عمومي استفاده كنند، دوستان و آشنايان فرزندان خود را بشناسيد و به نحو مناسب و عقلاني بر رفتار آنها نظارت و كنترل داشته باشيد و از تردد در ساعات غير متعارف به صورت انفرادي در پارك ها و مكان هاي خلوت اجتناب كنيد .
سرهنگ مصطفائي در پايان تاكيد كرد: حمل ابزارهاي تيز و برنده و سلاح سرد و استفاده از آن  با هر توجيهي ,  سرانجام تلخي براي شما و ديگران رقم خواهد زد ، كودكان و افراد مسن نياز به مراقبت بيشتري دارند ؛ توجه كافي به شرايط اين افراد داشته باشيد و هر اختلافي با گفتگوي منطقي و رعايت انصاف و گذشت قابل حل است . از توسل به خشونت و راه هاي غير معقول و غير منطقي براي حل اختلاف ها پرهيز كنيد .
برچسب ها: مصطفائی ، پوشش ، نامناسب ، زمینه ، جرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار