تکرار //

نامجو مطلق: سفرم به مکه بهترین خاطره ام در ایام عید است

نامجو مطلق 8 سال در استقلال بازی کرده و سه سال هم در پرسپولیس دوران بازیکنی اش را سپری کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نامجو مطلق علاوه بر حضور در تیم های سرخابی، در تیم های بانک ملی، السدقطر، پاس تهران و بالستیر خالسا هم بازی کرده است . وی در 45 بازی انجام داده برای تیم ملی توانست 4 گل به ثمر برساند .

نامجو مطلق بعد از پایان دوران بازیکنی اش به سرمربیگری روی آورد. وی در تیم های فوتبال شهرداری بندرعباس، ابومسلم، استقلال و تیم ملی زیر 19 سال سرمربیگری کرده است.

 گپ و گفت خودمانی با مجید نامجو مطلق 

نامجومطلق درباره ارزیابی اش از سال 91 گفت:سال خوبی برايم  نبود چرا که به خاطر عمل جراحی روی پایم نتوانستم فعالیت ورزشی داشته باشم.ولی امیدوارم برای هموطنانم سال خوبی بوده باشد. 

نامجومطلق درباره عملکرد رشته های ورزشی در سال 91 عنوان کرد: فوتبال ما در سال 91 عملکرد موفقی نداشت اما سایر رشته های ورزشی از جمله کشتی و وزنه برداری در این سال خوب کار کردند.

بازیکن سابق استقلال درباره مهمترین اتفاق ورزشی در سال 91 گفت: قهرمانی بلامنازع کشتی فرنگی در المپیک لندن جزو اتفاقات مهم ورزشی در سال 91 بود.

وی در مورد خرید وسایل مورد نیاز برای ایام عید گفت:خرید عید جزو رسم های کهن ایرانیان است، با وجود گرانی اجناس سعی کردم تا حدودی مایحتاج مورد نیاز خانواده را بخرم.

وی در مورد کمک به خانواده در خانه تکانی منزل گفت: من همواره به همسرم در خانه تکانی منزل کمک می کنم.

بازیکن سابق استقلال در مورد نخستین خانه ای که برای دید و بازدید عید می رود، گفت: در همان روز اول عید به دیدن پدر و مادرم می روم و بعد از چند روز ماندن در تهران برای دیدن خانواده همسرم به شمال می روم.

وی درباره اینکه تعطیلات عید به کجا می رود، گفت: من معمولا اگر برنامه ورزشی نداشته باشم به همراه خانواده به شمال می رویم.

نامجومطلق درباره اینکه نخستین عیدی را از چه کسی گرفته، بیان کرد: پدر و مادرم نخستین کسانی بودند که در دوران کودکی به من عیدی دادند.

وی درباره چیدن سفره هفت سین در ایام عید گفت: سفره هفت سین یک سنت دیرینه است. هر کدام از سین های هفت سین معانی قشنگی دارد. ما هم هنگام تحویل سال نو در کنار هفت سین می نشینیم و دعای یا مقلب القلوب و البصار را می خوانیم.

بازیکن سابق استقلال درباره آرزوی ورزشی که به آن نرسیده، گفت: من در دوران بازیکنی ام پیشنهاد خوبی از تیم پاریسن ژرمن داشتم اما به خاطر مصدومیت نتوانستم به این تیم اروپایی بروم. آرزویم بازی کردن در لیگ اروپا بود که به آن نرسیدم./آق

برچسب ها: نامجو مطلق ، عید ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار