17 قدم پيشرفت در تهران؛

17 طرح در سال 91 به بهره برداري رسيد

از ابتداي ماه سال 91 تا انتهاي اين سال معاونت فني و عمران شهرداري تلاشش را کرد و توانست 17 قدم شهر تهران را به پيشرفت نزديک کند.

مازيار حسيني، معاون فني و عمران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اعلام طرح‌هاي افتتاح شده در سال 91 گفت: دسترسي‌هاي محلي طرح ادامه بزرگراه يادگار امام (ره) حد فاصل پل تقاطع توس تا خيابان امام خميني در ارديبهشت ماه تحويل مردم داده شد.
وي با اشاره به افتتاح پل بزرگراه محلاتي در در تقاطعش با بزرگراه امام علي (ع) و بهره برداري از پل کابلي دسترسي غربي برج ميلاد گفت: باند جنوب پل تقاطع خيابان پيروزي با بزرگراه امام علي (ع) در تيرماه و طرح تعريضي بزرگراه امام رضا (ع) در مهرماه به بهره برداري رسيد.
حسيني تکميل عمليات احداث بزرگراه آزادگان را از ديگر اقدامات شمرد و افزود: طرح ادامه بزرگراه شهيد خرازي با ادامه زين الدين و پل اصلي شرق به غرب تقاطع غير هم سطح بزرگراه شيخ فضل الله با بزرگراه جناح به بهره برداري رسيد.
معاون شهردار تهران در خصوص ديگر عملکردش گفت: بخش‌هايي از تقاطع غير هم سطح بزرگراه بابايي با جاده تلو و طرح‌هاي زير گذر قيطريه به بهره برداري رسيد.
معاون شهردار تهران با اشاره به بهره برداري از 10 تقاطع بزرگراه امام علي (ع) گفت: از دو دوربرگردان در مسير بزرگراه آزادگان و روان سازي ترافيک در اين بزرگراه آزادگان و روانسازي ترافيک در اين بزرگراه بهره برداري شد.
وي با بيان اين که از رمپ راستگرد بزرگراه شهيد صياد شيرازي به بزرگراه زين الدين در دي‌ماه بهره برداري شد گفت: عمليات حفاري تونل تونل کمکي کانال ابوذر در دي ماه و احداث طرح بزرگراه باقري تا بزرگراه شهيد بابايي در بهمن ماه پايان کار گرفت و ديگر طرح ها افتتاح شده در سال 91 طرح بزرگ تونل نيايش بود./ل


 

برچسب ها: قدم ، تهران ، انتهای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار