صفر و یک؛

علاقه مندان علم نجوم کلیک کنند + دانلود

این بسته ی خبری صفر و یک مختص دانشجویان و علاقه مندان علم نجوم می باشد ، در زیر چند نرم افزار تخصصی برای این رشته معرفی و امکان دانلود آن را فراهم کرده ایم

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران ؛ هديه ي نوروزي باشگاه خبرنگاران به شما مخاطبان گرامي اين خبرگزاري و علاقه مندان به فناوري اطلاعات ويژه برنامه ي صفر و يک است که هر شب تا پايان نوروز 92 پيشکش شما خواهد شد.
صفر و يک برنامه اي تخصصي مخصوص اساتيد ، دانشجويان و طلاب خواهد بود که در ان به بررسي بهترين منابع و نرم افزر هاي رشته ي ها ي مختلف مي پردازد ، اين برنامه از خبر  20 شبکه ي چهار پخش مي شود.



لازم به ذکر است شما بيننده ي گرامي مي توانيد با نظرات سازنده ي خود ما را در راهي که در پيش داريم راهنمايي و کمک کنيد ، کافي است در قسمت نظرات همين خبر پيشنهادات و انتقادات خود را وارد کنيد.
اما امروز ، به بررسی نرم افزار ها و سایت های مرتبط با رشته ی هوا فضا می باشد ، شما می توانید برنامه های مرتبط با این رشته  را از لینک های زیر دانلود کنید و همچنین با سایت های معرفی شده بیشتر آشنا شوید .

نرم افزاری برای رصد آسمان در تلفن همراه

نرم افزار planets که برای سیستم عامل ios طراحی شده قابلیت نمایش نقشه ای از تمام جهان را در اختیار کاربران خود می گذارد.





در اینجا می توانید این نرم افزار را دانلود کنید



نگاهی تخصصی به آسمان در تلفن همراه


SkyORB نرم افزری سه بعدی برای شناخت بهتر کهکشان های شناخته شده می باشد ، در این نرم افزر با نام و ریزه مشخصات سیارات مختلف بهتر و بیشتر آشنا می شوید.









این نرم افزار را از اینجا دانلود کنید

نرم افزار فضایی ساده برای تلفن های تحت جاوا

نرم افزاری برای نمایش بیش از 1600 ستاره در تلفن همراه و همچنین ترسیم صور فلکی در تلفن های تحت جاوا و همچنین قابلیت دید در شب که با انتخاب این حالت شما صفحه ی تلفن همراه قرمز رنگ میشه تا در شب های رصدی نور تلفن همراه مزاحم نباشد.



دانلود برای جاوا

سایت های مرتبط با هوا فضا

برای دسترسی به آخرین اخبار هوا فضای کشور صفر و یک به شما دو پایگاه اینترنتی سازمان هوا فضای ایران و پژوهشگاه فضایی ایران را پیشنهاد می کنیم ، این دو صفحه با ارائه ی مقالات متعدد و کتب ترجمه شده می تواند گزینه ای مناسب برای شما علاقه مندان به نجوم باشد .



از آخرین تحقیقات فضایی جهان بی خبر نمانید ، به همین منظور  صفر و یک به شما space.com را معرفی می کند این صفحه با ارائه ی آخرین تحقیقات انجام شده در حوزه ی هوا فضا را در اختیار شما می گذارد.







اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مهدیس
۲۰:۲۷ ۰۷ بهمن ۱۳۹۲
ببخشید نسخه ی شبیه این برای کامپیوتر هم هست
Iran (Islamic Republic of)
سهيل
۲۱:۱۹ ۲۲ دی ۱۳۹۲
كاش مي شد تو كامپيوتر هم ميشد
* *
@
.................
. .
. .
Iran (Islamic Republic of)
نویدرضایی
۱۳:۲۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
زیادخوب نبود.
Iran (Islamic Republic of)
fati
۱۵:۳۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۲
لطفا این نرم افزار را به ایمیلم بفرستید
fnazari@yahoo.com
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۱۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۲
به نظر من Stellarium یکی از بهترین نرم افزارهای نجوم برای موبایل و کامپیوتر هست. و هیچ لیستی از نرم افزارهای نجوم بدون اون کامل نیست.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۲۹ ۰۸ فروردين ۱۳۹۲
سلام لطفا برنامه نجوم براي كامپيوتر بگذاريد
آخرین اخبار