استقبال خوب مسافران از محل های اسکان نوروزی منطقه 19

محل های اسکان مسافران نوروزی منطقه 19 در ایام نوروز با استقبال خوب مسافران و زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) مواجه بود.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه19، عباداله فتح الهی شهردار منطقه با اعلام این خبر افزود: در طرح استقبال از مسافران نوروزی، از اواخر اسفند ماه نمازخانه بوستان بزرگ ولایت با ظرفیت استقرار بیش از 300 مسافر و برپایی 10 چادر برای اسکان و خدمات رسانی به مسافرین نوروزی آماده سازی شده است.
وی افزود: با توجه به نزدیکی نمازخانه بوستان به سرویسهای بهداشتی و آب آشامیدنی، این مکان به عنوان بهترین گزینه ای است که می تواند سهولت دسترسی مسافران را به خدمات رفاهی ایجاد کند .
فتح الهی با اشاره به اینکه کلیه خدمات رفاهی برای خانواده ها در این مکان ها تامین شده است افزود: به  منظور غنی سازی اوقات فراغت آنها ، مسافران می توانند از تفریحات ورزشی و تفریحی شامل دوچرخه سواری ، درشکه سواری ، سیرک و بازی های قلعه شادی بهره مند شوند.
شهردار منطقه خاطرنشان کرد : نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی همه روزه از ساعت 16 تا 19 با برپایی غرفه های سلامت ، عفاف و حجاب ، شمسه و قران بخوانید و جایزه بگیرید دایر است که به برندگان بلیت سیرک هدیه داده می شود.
وی تصریح کرد: برای ایجاد تسهیلات بیشتر برای  استقرار مسافران محل های اسکان اضطراری در بوستان های افرا و شهید کاظمی نیز برپا شده است.
به گفته فتح الهی این پارکها مجهز به تجهیزات کامل برای آسایش مسافرین از جمله آبخوری، سرویس بهداشتی، زمین چمن مصنوعی و نمازخانه هستند .
شهردار منطقه در ادامه با بیان اینکه شهر تهران از جاذبه های گردشگری برخوردار است گفت: برای اطلاع رسانی از این جاذبه ها و تورهای نیمروزه تبلیغات محیطی در قالب نصب بنر در بوستان ولایت و معابر اصلی منطقه صورت گرفته است.
وی اظهار داشت : 5 پایگاه اطلاع رسانی ویژه مسافران در 5 نقطه عوارضی تهران - قم بعنوان دروازه ورودی تهران ، پارکینگ غربی حرم مطهر ، بوستانهای  شهید کاظمی ، افرا و ولایت برپا شده است که در این پایگاه ها بسته هایی درخصوص تهران گردی شامل بن تهران کارت با امکان استفاده از ظرفیت گردشگری شهر تهران با قیمت‌های ارزان و تخفیف‌های ویژه ، بلیت نیم بهای سینما ، کتابچه و نقشه گردشگری شهر تهران توزیع می شود. 
گفتنی است  تا کنون 650  نفر از مسافران شهرهای اردبیل ، اصفهان ، بوشهر ، اهواز ، سمیرم و دیگر شهرهای کشور از این محل ها استفاده کرده اند./ف
برچسب ها: مسافر ، اسکان ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار