مشهد/استاندار خراسان‌رضوی:

ایجاد صنایع تبدیلی یکی از اولویت‌های شهرستان خلیل‌آباد است

استاندار خراسان‌ رضوی گفت: ایجاد صنایع تبدیلی یکی از اولویت‌های شهرستان خلیل‌آباد محسوب می‌شود و باید بخش‌خصوصی و تعاونی‌ها پای کار آمده و با حمایت دولت در ایجاد صنایع تبدیلی فعالیت کنند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد محمدحسین فروزان‌مهر در سفر به شهرستان خلیل‌آباد اظهار کرد: شهرستان خلیل‌آباد با داشتن 6 هزار هکتار باغات‌انگور قطب تولید انگور استان خراسان‌رضوی است.

وی افزود: ایجاد صنایع تبدیلی یکی از اولویت‌های شهرستان خلیل‌آباد محسوب می‌شود و باید بخش‌خصوصی و تعاونی‌ها پای‌کار آمده و با حمایت دولت در ایجاد صنایع‌تبدیلی فعالیت کنند.

استاندار خراسان‌رضوی از یک‌واحد صنعتی تولید کلید و پریز در شهرستان خلیل‌آباد بازدید کرد.

در ادامه علی‌اصغر مرادزاده، فرماندار خلیل‌آباد اظهار کرد: سالیانه در شهرستان خلیل‌آباد 150 هزار‌تن انگور برداشت می‌شود که 30‌درصد آن به‌مصرف تازه‌خوری و 70‌درصد ضمن تبدیل به‌ کشمش سبز‌قلمی به سایر شهرهای کشور صادر می‌شود.

وی تعاون را کلید حل مشکل اشتغال دانست و افزود: ظرفیت‌های فراوانی در شهرستان خلیل‌آباد وجود دارد که با تزریق و تسهیل امور این بخش رونق می‌گیرد.

فرماندار خلیل‌آباد از جذب تسهیلات مرحله نخست طرح توسعه کشاورزی در شهرستان خلیل‌آباد خبر داد و گفت: بیش از 40 میلیارد‌ریال اعتبار این شهرستان در طرح توسعه، با معرفی طرح‌های کشاورزی و تعاونی جذب شده و زمینه اشتغال 700 نفر در این شهرستان را فراهم کرده است.


برچسب ها: صنعت ، تولید ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.