اصفهان/

45 نفر در اصفهان دچار گازگرفتگی با مونوکسیدکربن شدند

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: از ابتدای نوروز تا روز هشتم فروردین در استان اصفهان 45 نفر دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،غفور راستین با ارائه گزارشی از وضعیت مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن در اصفهان طی هشت روز اخیر اظهار کرد: تعدادی از مسمومان با گاز مونوکسیدکربن مربوط به شهر اصفهان و تعدادی مربوط به مسافران نوروزی شب خواب در باغ فدک هستند.

وی افزود: روز سوم فروردین در زینبیه اصفهان چهار نفر دچار مسمومیت با مونوکسیدکربن شدند که به بیمارستان عسگریه منتقل شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: روز چهارم فروردین یک نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان خود را از دست داد و دچار مرگ خاموش شد.

وی ادامه داد: روز پنجم فروردین نیز پنج نفر از مسافران در باغ فدک مسموم و درمان سرپایی شدند و نیز یک نفر از شهروندان در خیابان رباط دچار مسمومیت و به بیمارستان غرضی منتقل شد.

راستین گفت: همچنین دو نفر روز پنجم فروردین از درچه خمینی شهر دچار مسمومیت شدند که به درمانگاه درچه منتقل و در روز ششم یک نفر در باغ فدک مسموم و به بیمارستان غرضی منتقل شد.

وی با اشاره به اینکه سه مسافر دیگر در روز هشتم نوروز دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند، تاکید کرد: علاوه بر موارد ذکر شده تا روز سوم عید تعداد 29 نفر مسافر نیز در باغ فدک اصفهان دچار مسمومیت و تا روز هشتم عید 38 نفر مسافر دچار مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن شدند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.