آرامي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

منتخب ائتلاف سه‌گانه مورد تایید شورای نمایندگان مجلس است

عضو کميسيون عمران مجلس گفت: این شورا از ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان حمایت خواهد کرد چرا که اين ائتلاف را به ديدگاه‌ها و فرمايشات مقام معظم رهبري نزديکتر دانسته و منتخب این ائتلاف مورد تایید اين شورا نيز قرار مي‌گيرد.

منصور آرامي نماينده مردم هرمزگان، بندرعباس، حاجي آباد، فشن، ابوموسي و خمير در مجلس، در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکيل شورايي از نمايندگان مجلس در جهت نامگذاری شعار سال 92 مبني بر "حماسه سياسي و حماسه اقتصادي" گفت: تعدادي از نمايندگان در ايام تعطيلات با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص شعار سال 92 و مباحث سياسي کشور ، که طی ماه‌های آتی شاهد تبلور آن خواهيم بود، جلسه اي را در تهران برگزار کردند.

وي افزود: نمايندگان در اين شورا بر مشارکت حداکثري مردم، نقش نمايندگان و قواي سه‌گانه در اجراي اين شعار تاکيد داشته تا بتوانند در حوزه‌هاي انتخاباتي به نقش ملي و منطقه‌اي خود جامه عمل پوشانده  تا همانند هرسال شاهد انتخاباتي حماسي باشيم.

آرامي با تاکيد بر اينکه انتخابات سال 92 حساسيت ويژه‌اي دارد، تصريح کرد: با توجه به اتفاقاتي که در اطراف ما در جهان مي‌گذرد، همچنين در ارتباط با مسائل اقتصادي که کشور با آن مواجه است، تاکيد اين شورا بر آن بود که سالي حماسي داشته باشيم.

عضو کميسيون عمران مجلس، ادامه داد: اعضاي اين شورا بر اين مهم تاکيد داشتند که اين گونه جلسات به طور مکرر برگزار شده و دستور کاري براي آن تعيين و بر اساس آن اهداف دنبال شود، حضور نمايندگان و ارتباط آنها با ساير مسئولان اجرايي نظام نيز  پررنگ شود.

آرامي با تاکيد بر حمايت اين شورا از ائتلاف سه‌گانه اصولگرايان گفت: این شورا از ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان حمایت خواهد کرد چرا که اين ائتلاف را به ديدگاه‌ها و فرمايشات مقام معظم رهبري نزديکتر دانسته و منتخب این ائتلاف مورد تایید اين شورا نيز قرار مي‌گيرد.

نماينده مردم هرمزگان، بندرعباس، حاجي آباد، فشن، ابوموسي و خمير در مجلس در پايان خاطرنشان کرد: جلسه بعدي اين شورا شنبه هفته آينده برگزار و در مورد مباحث سياسي و اقتصادي کشور گفتگوهاي ديگري انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار