کرمان/

بازدید چشمگیر مسافران نوروزی از بقاع متبرکه استان کرمان

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان از روند افزایش بی سابقه بازدید مسافران نوروزی از امامزادگان این استان در دور دوم سفرهای نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان کرمان حجت الاسلام سید رضا فاطمی افزود: با توجه به مساعد بودن آب و هوای استان کرمان در دوردوم مسافرتهای نوروزی تعداد بازدید مسافران و زائران از امامزادگان و بقاع متبرکه افزایش چشمگیری داشته است.
وی گفت: در دور اول سفرهای نوروزی تعداد بازدید کنندگان از بقاع متبرکه استان در قالب طرح آرامش بهاری بیش از 500 هزار نفر بوده است اما با شروع مسافرتها در دور دوم سفرهای نوروزی و تنها در هفتمین وهشتمین روز از آغاز این طرح بیش از 365هزار نفر از مکانهای مقدس امامزادگان بازدید داشته اند که انتظار میرود این روند در روزهای آینده افزایش قابل توجهی داشته باشد.
حجت الاسلام فاطمی از اجرای طرح آرامش بهاری در جوار52بقعه متبرکه وآستان امامزادگان عظیم الشأن بصورت ویژه خبر داد و افزود: این طرح در 130 بقعه دیگر بصورت عادی درحال برگزاری است و به طور مستمر تا 15 فروردین ماه ادامه خواهد داشت./ع


برچسب ها: بقاع ، متبرکه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.