رئیس کمیته ترامپولین؛تخمه شکستن شغل آینده ژیمناستيک کار های ایران است

حبیب نوظهوری گفت: ژیمناستیک در نیمه دوم سال 91 به دلیل کمبود بودجه دچار زوال شد.

حبیب نوظهوری، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: سال 91 در ترامپولین شروع خیلی خوبی داشتیم و توانستیم اولین همایش مربیگری و داوری دختران را در 15 اردیبهشت ماه برگزار کنیم، هم چنین همایش فوق در بخش مردان نیز برگزار شد.  

وی اضافه کرد از طرفی در یک گردهمایی با مربیان ترامپولین کشور مشکلاتی استانی را جویا شدیم و برنامه های سال 91 را برای آنها تعین کردیم.   

نوظهوری در خصوص رقابت های ترامپولین کاران ایران در سال 91 گفت: تیم ملی نوجوانان ژیمناستیک که در مسابقات  لیگ 90 رتبه نخست را به خود اختصاص داده بود در جام اسپارتاکوس یونان شرکت کردند و در رده سنی نوجوانان و جوانان به ترتیب رتبه دوم و نخست را کسب کردند و در بخش انفردای نیز به چندین مدال رنگارنگ رسیدند و این نشان  از پیشرفت چند  برابر ورزشکاران ایرانی داشت.  

رئیس کمیته ترامپولین در ادامه افزود: برای اولین بار ملی پوشان بزرگسالان به جام جهانی بلغارستان اعزام شدند و با اینکه من به عنوان رئیس کمیته پیش بینی رتبه زیر 35 را می کردم اما تیم ملی کشورمان با درخشش فوق العاده ای که داشت رتبه 8 را کسب کرد و علی روزی طلب در قیمت انفرادی به رتبه 27 رسید.  

نوظهوری با  بیان اینکه تمام این موفقیت ها بدون در اختیار داشتن منابع مالی به بن بست می رسد تصریح کرد: فدراسیون به دلیل کمبود منابع مالی تمام اردوها را در نیمه دوم سال 91 تعطیل کرد و در حقیقت ژیمناستیک بعد از مهر ماه مرد و تدبیر فدراسیون برای این مشکل دریافت وجوه نقدی از ورزشکاران است که این امر میسر نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای اینکه برنامه های سال اینده را تنظیم کنیم به بودجه کافی نیاز داریم تا به این جای کار به دلیل اینکه وضعیت مالی فدراسیون مشخص نیست نتوانسته ایم برنامه منسجمی را تنظیم کنیم هر چند ملی پوشان در مسابقه هایی که در سال 91 حضور یافته بودند عملکرد قابل قبولی داشتند که همه اینها نشان از استعداد بالای ورزشکاران ایران در این رشته ورزشی است./با  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار