نکونام: خلعتبری در اردوی تیم ملی گفت مصدوم است/ می‌توانستیم به حق برنده شویم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت:‌ خلعتبری در اردوی تیم ملی گفت مصدوم است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، جواد نکونام پس از شکست استقلال در ضربات پنالتی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل سپاهان عنوان کرد: قسمت نبود در این دیدار برنده شویم، تیم‌مان عملکرد خوبی داشت و وقتی بازی 10 نفره شد، شرایط متعادل ادامه داشت. یکی دو موقعیت به دست آوردیم اما استفاده نکردیم و در پنالتی هر کسی بهتر استفاده کند به موفقیت می‌رسد.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها خیلی راحت پنالتی را از دست می‌دادند، گفت: این شرایط برای سپاهانی‌ها هم وجود داشت به آنها تبریک می‌گویم بدی این مسابقه این است که هر دو تیم نماینده ایران در آسیا هستند و امیدوارم فشار بازی به دیدار لیگ قهرمانان نکشد و بتوانند ریکاوری کنند.

نکونام در مورد اینکه وقتی می‌خواست پنالتی بزند، رحمتی و گردان صحبتی با یکدیگر انجام داد، عنوان کرد:‌ نمی‌دانم چه صحبتی می‌کردند و متوجه نشدم.

وی در مورد مطالبات بازیکنان استقلال، اظهار داشت: این پول‌ها هنوز پرداخت نشده و قصه ما ادامه دارد.

هافبک استقلال در مورد اینکه قلعه‌نویی در نشست قبل از بازی اعلام کرده بود ممکن است حضور ملی‌پوشان در اردوی تیم ملی روی کار بازیکنان تاثیر بگذارد، گفت: مطمئنا این موضوع تاثیر دارد، بازیکنی که یک بازی کمتر انجام داده سرحال‌تر است. به هر حال ما فوتبال خوبی را انجام دادیم و در ضربات پنالتی شکست خوردیم.

نکونام در پاسخ به این سؤال که فتح‌الله‌زاده اعلام کرده خلعتبری مصدوم نبوده است و آیا او در اردوی تیم ملی متوجه این قضیه شده است، عنوان کرد:‌ خلعتبری روزی که آمد، گفت مصدوم است و در MRI عضله پایش نشان داده پاره شده است و نیاز به 3 هفته استراحت دارد. به هرحال سلامتی بازیکن مهم‌تر از هر چیزی است شاید او دوست داشته که در این بازی به میدان برود و اینکه مصدوم بوده است یا نه ما اطلاعی نداریم.

وی تاکید کرد: وقتی بازی‌ها به صورت پرفشار انجام می‌شود و در یک مسابقه 120 دقیقه و در شرایطی که 10 نفره هستیم به میدان می‌رویم کارمان سخت می‌شود. می‌توانستیم برنده شویم و حق ما در این دیدار پیروزی بود. در پنالتی شرایط بسیار سخت است امیدوارم با پیروزی مقابل الهلال در 4 روز بعد این باخت را فراموش کنیم. اگر این دیدار در پیش نبود شاید پشت سر گذاشتن باخت سخت می‌شد. اما با پیروزی در این دیدار می‌توانیم شرایط را مثل قبل کنیم.

برچسب ها: نکونام ، خلعتبری ، استقلال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار