موسوي‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"رسوايي"، حرکت خوبي را در تبيين مباني اعتقادي، اخلاقي و رفتاري آغاز کرده است

عضو فراکسيون روحانيت مجلس گفت: اگر به صورت عميق به فيلم "رسوايي" نگاه کنيم اين فيلم حرکت خوبي را در تبيين مباني اعتقادي، اخلاقي و رفتاري آغاز کرده است.

"حجت‌الاسلام سيد محمدمهدي موسوي‌نژاد" نماينده دشتي و تنگستان در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران؛ به تاثير مثبت فيلم "رسوايي" در جامعه اشاره کرد و گفت: بنده فيلم "رسوايي" را ديده‌ام و اين فيلم در مجموع خوب بوده و سوژه و محتواي آن نيزغني و پربار است.

وي افزود: اگر به صورت عميق به فيلم "رسوايي" نگاه کنيم اين فيلم حرکت خوبي را در تبيين مباني اعتقادي، اخلاقي و رفتاري آغاز کرده است.

عضو فراکسيون روحانيت مجلس در ادامه تصريح کرد: اين فيلم به مباحث اعتقادي، تعبد، ورع و تقوا اشاره مي‌کند و حالات بسياري از علمايي که از هواي نفس دوري کرده‌اند را به نمايش مي‌گذارد و اين نقطه قوت به شمار مي‌رود.

نماينده دشتي و تنگستان اظهار داشت: هم‌چنين در اين فيلم موضوع کمک به خلق‌الله که توصيه و سفارش خداوند کريم است به تصوير کشيده شده که موضوع مهم و قابل دفاعي به شمار مي‌رود.

موسوي‌نژاد در پايان گفت: اميدواريم ساخت چنين فيلم‌هايي ادامه داشته و موجب تقويت سينما و فرهنگ باشد.

لازم به ذکر است، فيلم رسوايي به کارگرداني، تهيه‌کنندگي و نويسندگي مسعود ده‌نمکي و با نقش آفريني اکبر عبدي، محمدرضا شريفي‌نيا و الناز شاکردوست در سي و يکمين جشنواره فيلم فجر به نمايش گذاشته شد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار