هومن سیدی:

ساخت یک سریال البته نه به هر قیمتی را دوست دارم

ساخت یک سریال اجتماعی در خصوص جوانان را البته نه به هر قیمتی، را دوست دارم.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در برنامه‌ی "سین مثل سریال" هومن سیدی بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: هر کسی برای داشتن یک جایگاه و داشتن برای گفتن باید تلاش کند و من هم برای این جایگاه بسیار تمرین کرده‌ام و در انتظار خیلی از لذت بردن‌ها هستم.
وی ادامه داد: همه‌ی ما در این عرصه تمام تلاشمان را می‌کنیم اما در حوزه‌ی سریال سازی هنوز به ایده‌آل‌ها دست نیافتیم کار در سریال برای نشاندن تماشاچی برای دیدن اثر خیلی سخت‌تر می‌شود.
بحث اصلی افزون بر تجربه زیاد نوشتن این ماجر است که اکنون با قدیمی شدن گروه نویسندگی این موضوع تاکنون برطرف شده است اما خیلی وقت‌ها به خاطر زمان و محدود بودن آن اتفاق رخ نمی‌دهد.
این کارگردان عنوان کرد: با توجه به طرف بودن با یک رسانه جمعی فراگیر مخاطب شناسی وجه اول کار را در بر می‌گیرد، به زغم من آثاری بدون اراه اجتماعی و از جنس آدم‌های شبیه خودم بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد یکی از مشکلات اصلی ما در این حوزه بد مطلق نبودن بد من‌هاست و موضاعات به تصویر کشیده شده خیلی از مردم دور افتاده‌اند.
سیدی اظهار داشت: در صورت نداشتن دغدغه‌ی مسئله‌ای توان انجام آن را ندارید من هم ساختن سریال نه به هر قیمتی را دوست دارم و در صورت ورود به این حوزه یک اثر اجتماعی را در خصوص جوانان خواهم ساخت./ي2
برچسب ها: هومن سیدی ، سریال ، سین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار