ایلیچ:می‌دانستیم کم می‌آورند/سپاهان در جده قوی تر خواهد بود

سرمربی تیم فوتبال الاهلی عربستان گفت: بازی سپاهان و استقلال را بررسی کرده بودیم و می‌دانستیم سپاهانی‌ها با توجه به بازی سختی که داشتند کم می‌آورند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛ الکساندر ایلیچ در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بازی سختی را پیش بینی می‌کردیم، ۱۰ دقیقه اول سپاهان خیلی خوب بود، این تیم در همان ابتدا به گل هم رسید اما بعد از آن ما بازی را در اختیار گرفتیم و موفق شدیم جبران کنیم.
وی افزود: بعد از گل اول، تاکتیک ما این بود که از کل زمین استفاده کنیم که نتیجه گرفتیم و گل دوم را هم به ثمر رساندیم.
سرمربی تیم فوتبال الاهلی بیان داشت: در نیمه دوم با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام داده بودیم بازی را از وسط زمین در اختیار گرفتیم و در کل زمین توپ را گرداندیم، می‌دانستیم سپاهان در نیمه دوم از لحاظ بدنی افت می‌کند و توانستیم از این نقطه ضعف استفاده کنیم و دو گل دیگر هم به ثمر برسانیم.
ایلیچ در پاسخ به سوالی در ارتباط با دیدار سپاهان و استقلال گفت: ما این بازی را بررسی کرده بودیم و می‌دانستیم سپاهانی‌ها با توجه به بازی سختی که داشتند کم می‌آورند، البته ما به این تیم احترام می‌گذاریم و می‌دانیم شرایط در جده متفاوت خواهد بود.
وی با غیر قابل پیش‌بینی خواندن تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد رقابت‌ها تصریح کرد: هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست چون هنوز سه بازی باقی مانده است.
سرمربی تیم فوتبال الاهلی در پاسخ خبرنگاری که پرسید با توجه به قطعی شدن صعود این تیم آیا بازی جوانمردانه را تا پایان مرحله گروهی رعایت می‌کنید گفت: به دنبال انجام بازی جوانمردانه هستیم و می‌خواهیم در گروه خود با صدرنشینی کارمان را تمام کنیم، اما در این ماه شش بازی خیلی سخت هم داریم و باید بازی‌های خود را سطح بندی کنیم تا نیروی ما به همه بازی برسد.
برچسب ها: ایلیچ ، سپاهان ، الاهلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار