پیراهن شماره 34 لیکرز به افتخار اونیل بایگانی شد/ تساوی "ملو" با خودش!

دو سال بعد از بازنشستگی رسمی شکیل اونیل از دنیای بسکتبال، شماره پیراهن این بازیکن در تیم لس آنجلس لیکرز بایگانی شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ باشگاه لس آنجلس لیکرز دو هفته قبل از اتمام فصل عادی لیگ ان بی ای و در بین دو نیمه دیدار با تیم دالاس موریکز طی مراسمی از شکیل اونیل ستاره اواخر دهه 90 تا سال 2004 خود تقدیر کرد و به طور رسمی پیراهن شماره 34 تیم را به افتخار اونیل بایگانی کرد. 

این پیراهن در کنار پیراهن مجیک جانسون در سالن اختصاصی لیکرز جای گرفت. اونیل بعد از چند سال افتخارآفرینی در تیم لیکرز در سال 2004 از این تیم جدا شد و دو سال قبل به طور رسمی از دنیای بسکتبال خداحافظی کرد.
تیم لیکرز بعد از مراسم اونیل موفق به پیروزی 101 بر 81 مقابل دالاس شد.

سومین 50 امتیازی کارملو آنتونی مقابل هیت

کارملو آنتونی ستاره نیویورک نیکز با ثبت 50 امتیاز برابر میامی هیت بدون جیمز و وید با بالاترین رکورد امتیاز خود مساوی کرد.
 
آنتونی در این دیدار که با نتیجه 102 بر 90 به سود نیکز تمام شد 50 امتیاز، دو ریباند و دو پاس گل داشت. در حالی که بالاترین رکورد این بازیکن در تیم نیکز 45 امتیاز مقابل تیمهای بروکلین و پورتلند بود.  
کارملو دو بار دیگر نیز در دوران بازیگری خود با پیراهن دنور ناگتز موفق به کسب 50 امتیاز در یک بازی شده بود. یک بار در سال 2009 مقابل تیم فعلی خود نیویورک نیکز و بار دیگر در شکست سال 2011 برابر هیوستون راکتز که اولین بازیهای 50 امتیازی "ملو" بودند.

در بازیهای دیگر شب گذشته تیم واشنگتن ویزاردز هم 90 بر 86 شیکاگو را برد.

 کوبی به بازنشستگی فکر می کند


کوبی برایانت ستاره لیکرز تا به حال چندبار کم و بیش از زمان خداحافظی خود صحبت کرده است اما بعد از رکورد جدید امتیازی وی و پشت سر گذاشتن ویلت چمبرلین برای عنوان چهارمین امتیاز آور برتر تاریخ ان. بی. ای همه مطمئن هستند که کوبی با روحیه رقابتی خود قصد عبور از مایکل جوردن افسانه ای را در رده سوم دارد اما واقعا کار به آنجا می رسد؟

کوبی به تازگی تاکید کرده که فصل بعد سال آخر دوران بازیگری وی خواهد بود و در جواب واقعی بودن این تصمیم گفت: این چیزی است که در حال حاضر به آن فکر می کنم و بیشتر آن هم به بحث فیزیکی و تحمل تمرینات در این فصل ربط دارد به این ترتیب سال بعد با تفکر فعلی آخرین فصل بازی من خواهد بود./آق
برچسب ها: لیکرز ، اونیل ، کارملو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار