اصفهان/

مجموعه سینمایی شاهین طلایی به بهره برداری رسید

مجموعه سینمایی شاهین طلایی شهرستان شاهین شهر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته شانزدهم فروردین به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان ، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز در آیین گشایش طرح سینمایی شاهین طلایی شهرستان شاهین شهر ابراز امیدواری کرد وگفت: امیدواریم سال جدید سال خوبی برای سینمای ایران باشد همان طور که فیلم های خوبی در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش گذاشته شد.

وی افزود: مردم ما مردم فهیم و هوشیاری هستند و نیاز است کارهای فاخری در زمینهسینمایی ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه هنرمندان و سینماگران ما دارای قابلیت های بالایی هستند، افزود: فیلم ها لازم است به صورتی باشند که مخاطب درگیر باشد و به نیازهای آن پاسخ داده شود و به خصوص بر ای جوانان و نوجوانان لازم است پیام منتقل شود.

دکتر حسینی تصریح نمود: نه تنها مردم ایران نیاز به تولیدات فاخر دارند بلکه مردم دنیا چشم به هنر ایران داشته اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هنر و سینمای ایران بتواند که بخشی از تاریخ و تمدن ما را معرفی نماید.

وی ادامه داد: اصفهان در جهان شهره است و همهجهان سابقهدرخشان آن را می شناسند.

در ابتدای این آیین حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: به لطف نظام مقدس جمهوری اسلامی برکات و دستاوردهای مختلفی حاصل شده است که از نمونه های آن در صنعت سینما،اکران دیجیتال و سینما سه بعدی است و امیدواریم به قله های صنعت سینما نیز دست پیدا کنیم.

وی افزود: در آستانه سالروز شهادت سید مرتضی آوینی هستیم و امیدواریم سینمای ما اندیشه ها و آرزوی های فرهنگی و هنری را در خود جای دهد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امیدواریم در آینده شاهد سینمای فاخر و همراه با معنویت و دنباله رو ارزش های انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به اینکه سینما شاهین طلایی دومین سینمای شاهین شهر است افزود: امیدواریم شاهد سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی باشیم.

وی تصریح کرد: تالار شاهین طلایی مجموعه ای است که دارای ابعاد مختلف فرهنگی است .

وی افزود: برگزاری دو جشنواره شعر کودک در شاهین شهر نشان دهنده ظرفیت این شهرستان است./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.