یک شهروند حرفه‌ای‌ترین سارق تهران را به دام انداخت

این مقام مسئول انتظامی در ادامه بیان کرد: صاحب خودرو با مشاهده سارق بلافاصله با سامانه 110 تماس گرفته و ماموران کمتر از 3 دقیقه خود را به محل می‌رسانند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، رییس کلانتری 118 ستارخان گفت: یک شهروند به صورت ناآگاهانه یکی از حرفه‌ترین سارقان فراری تهران را به دام انداخت. سرهنگ امیر حسین رضایی با اعلام این خبر اظهار داشت: یک شهروند در حالی که خودرو سواری خود را در کنار خیابان پارک کرده بود و قصد ترک آن را داشت، پس از پیاده شدن بلافاصله ریموت قفل درب ها را می‌زند.
رییس کلانتری 118 ستارخان اذعان داشت: پس از قفل شدن درب خودرو سارق که به دلیل سرقت خودرو زیر صندلی عقب پنهان شده بود و در موقعتی مناسب قصد فرار از خودرو را داشت بازهم در خودرو گرفتار می‌شود، ولی این بار سر و صدای ایجاد از باز کردن درب، توجه صاحب خودرو را جلب می‌کند.
این مقام مسئول انتظامی در ادامه بیان کرد: صاحب خودرو با مشاهده سارق بلافاصله با سامانه 110 تماس گرفته و ماموران کمتر از 3 دقیقه خود را به محل می‌رسانند.
وی خاطر نشان کرد: سارق که با ضربه زدن توانسته بود شیشه خودرو را بشکند قبل از فرار توسط ماموران دستگیر و در حالی که دستانش توسط شیشه اتومبیل جراحت دیده بود، به همراه شاکی به کلانتری انتقال داده شد.
گفتنی است متهم در بازجویی اولیه اظهار داشت: قصد سرقت خودرو را در چند خیابان پایین تر داشتم که با ورود به خودرو صاحبش سر رسید و من نیز خود را زیر صندلی عقب پنهان کردم و زمانی که صاحب خودرو با گذر از چند خیابان مجدد توقف کرد خود را برای فرار در بین زمان کوتاه باز کردن درب خودرو و بستن آن به وسیله ریموت آماده کردم، که ناگهان راننده به محض پیاده شدن ریموت را فشار داده و من نیز نتوانستم از خودرو پیاده شوم که در نهایت با متوجه شدم صاحب خودرو و حضور به موقع پلیس دستگیر شدم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار