در پي حضور دانشجويان مقابل دفتر حافظ منافع مصر در تهران صورت گرفت

استقبال گرم سفير مصر از سفيران صلح و دوستي

سفير مصر در تهران ظهر امروز با دعوت از دانشجويان و نمايندگان دو اتحاديه امت واحده و جنبش‌عدالتخواه براي ورود به دفترش حرکت آنان را انسان دوستانه خواند و با آنان به گفتگو نشست.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، تجمع نمايندگان دو  اتحاديه بين‌المللي امت واحده و جنبش عدالتخواه دانشجويي ظهر امروز مقابل دفتر حافظ منافع مصر برگزار شد.

در ابتداي اين مراسم مجتبي احمدي مسئول فرهنگي تشکل امت واحده به ايراد سخناني در ارتباط با اهميت وحدت مسلمانان در قبال توطئه‌هاي سلفي‌ها پرداخت.

در ادامه مراسم مسئول دفتر حافظ منافع مصر در ايران به استقبال دانشجويان آمد و از آنان براي ورود به دفتر حافظ منافع مصر در تهران دعوت کرد.

به محض ورود دانشجويان، نمايندگان دو اتحاديه عدالتخواه و امت واحده و رسانه‌ها به داخل مجتمع اصلي، سفير مصر در تهران شخصا به استقبال ميهمانان آمده و به آنان خيرمقدم گفت.

سفير مصر به زبان عربي از نمايندگان دو اتحاديه براي صلح‌آميز بودن رفتار آنان و اهداي دسته‌گل تشکر کرد و از آنان خواست تا دليل اين حرکت خود را بيان کنند.

در ابتدا حجت‌الاسلام غريب‌رضا مسئول موسسه گفتگوي ديني به ايراد سخنراني پرداخت و گفت ملت شريف ايران همواره به دنبال صلح و دوستي در ميان کشورهاي مسلمان بوده و با هر گونه ظلم و بي‌عدالتي مقابله مي‌کند.

همچنين علي کميلي مسئول دفتر اتحاديه امت واحده نيز خود را نماينده تمام صلح‌دوستان جهان معرفي‌ کرد و دليل حضورش را نيز پيامي براي استحکام وحدت ميان مسلمانان ايران و مصر عنوان کرد.

يکي ديگر از دانشجويان متني به زبان عربي از سخنراني‌هاي سيدحسن نصرالله را با مضمون اتحاد و پيوند بين کشورهاي مسلمان قرائت کرد.

در ادامه خبرنگاران به طرح سوال از سفير مصر به زبان عربي پرداختند.

اين نشست با بدرقه گرم خالد ابراهيم عمارة پايان يافت.

انتهاي پيام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار