سردار عراقی به باشگاه خبرنگاران خبر داد

موفقیت نیروی زمینی سپاه در تأمین امنیت پایدار مرزها/شهید صیاد عامل وحدت ارتش و سپاه بود

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: به لطف خدا اين نيرو با به‌کارگیری تمام توان و کمک سایر نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، موفق شده امنیت پایدار مردمی را در مرزهای شمال غرب و جنوب شرق کشور برقرار کند.

سردار سرتیپ عبدالله عراقی در گفتگو با خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه نیروی زمینی سپاه پاسداران تأمین امنیت مرزها را با همکاری ارتش،بسیج و نیروی انتظامی بر عهده دارد، اظهار داشت: این نیرو به لطف خدا با به‌کارگیری تمام توان و کمک سایر نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی موفق شده امنیت پایدار مردمی را در مرزهای شمال غرب و جنوب شرق کشور برقرار کند که این امنیت روز به روز در حال تقویت است.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت: این شهید بزرگوار یک ارتشی بسیار مؤمن، متعهد، منظم، وظیفه‌شناس و با مهارت بود که سعی در ایجاد وحدت بین سپاه و ارتش داشت و باعث شد این ۲ نهاد دوشادوش یکدیگر، هشت سال دفاع مقدس را با موفقیت اداره کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران  با اشاره به رشادت‌های شهید صیاد شیرازی یادآور شد: این شهید پس از نقش‌آفرینی در عملیات مرصاد، توسط دشمن شناسایی شد و چون منافقین وی را خار چشم دشمنان نظام می‌دانستند، شهید صیاد را به شهادت رساندند.

سردار عراقی در پایان با تبریک روز ارتش به آحاد ملت به ویژه ارتشیان غیور کشور اظهار داشت: ما با برادران ارتشی خود هم‌سنگر هستیم و به روح طیبه تمامی شهدای ارتش درود فرستاده و برای تمامی همرزمان ارتشی‌مان آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار