سرپرست سابق تیمهای ملی تنیس روی میز:

اعزام نشدن شهسواری به کاپ آسیا مصداق ظلم بود

دبیر سابق کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز اظهار داشت: متاسفانه ندا شهسواری در سکوت رسانه ای و در شرایطی ناعادلانه از شرکت در مسابقات کاپ آسیا باز ماند.

محمود نظری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: متاسفانه اكثر خبرگزاری ها و رسانه های کشور فقط با درج خبر جاماندن نخستین بانوی المپیکی از رقابتهای آسیا به دلیل مخالفت شورای برون مرزی آن هم به نقل از افراد دست اندر كار به سادگی از این مهم گذشته اند، این در حالی است که شهسواری در این قضیه بسیار مظلوم واقع شده است و انصاف نیست که سکوت کنیم.

وی ادامه داد: پس از این اتفاق رئیس و دبیر حال حاضر فدراسیون طی مصاحبه هایی در دو خبرگزاری رسمی و در كمال تعجب، این عدم اعزام را یکی بی معنی دانستن اقدام شورای برون مرزی و دیگری دستورالعمل و مقررات آن شورا و بی پولی فدراسیون اعلام کرده اند .در حالیکه دبیر فدراسیون وظیفه مطالعه دستورالعمل ها و مقررات را به دوش کشیده و از قبل می بایست با مقررات شورا آشنا و طبق زمان بندی ثبت نام در سایت کنفدراسیون اقدامات لازم را به انجام می رسانده، رئیس فدراسیون هم بدون هیچ نظارتی بر این امور حساس موظف به تامین منابع مالی برای اعزام مربی در کنار ورزشکاران دختر بوده است .

نظری اضافه کرد: ای کاش این دستورالعمل شورای برون مرزی در زمان اعزام ورزشکاران به المپیک هم مد نظر قرار می گرفت تا فدراسیون ناچار می شد حق و حقوق مربیان زن ایرانی را نیز رعایت کند و ندا شهسواري با يک مربي خانم در المپيك حاضر مي شد. با وجود احترام به شخصيت حقيقی افراد سه سال و نيم است كه از سر دلسوزی بسياری از مديران و متخصصان پينگ پنگی اعلام کردند که در مناصب حساس دبیری و نایب رئیسی فدراسیون ، حضور متخصصان آن رشته ضروری است اما نتیجه ای حاصل نشد و به همین خاطر ما باید شاهد از دست رفتن پتانسیل ها را باشيم .

دبیر سابق کمیته فنی تاکید کرد: نايب رئيس بانوان مسئوليت پاسخ گويی در اين زمينه را به عهده دارد كه اميدواريم ايشان حداقل پاسخ گو باشند ضمن اینکه مجمع فدراسیون، بازرس و هیئت رئیسه كه مسئولیت نظارت بر عملكرد فدراسیون ها را دارند که از جانب آنها نيز هيچ عكس العملی ندیده ایم و به راحتی با این اتفاق کنار آمده ایم./مح


برچسب ها: تنیس ، شهسواری ، کاپ آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار