حضور شبانه روزي و دائم 850 راهدار در جاده هاي فارس

مدير كل راه و شهرسازي فارس گفت: در ايام نوروز 850 راهدار به صورت شبانه روزي براي ارائه خدمات به مسافران مستقر بودند....

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، عشايري در اين خصوص گفت: 94 اكيپ با حدود 580 دستگاه ماشين آلات و 850 نفر از كاركنان با آمادگي كامل، طرح راهداري نوروزي در طول محورهاي حوزه استحفاظي فارس را اجرا كردند.
وي ادامه داد: يكي از كارهاي بسيار مهمي كه در تعطيلات نوروزي امسال توسط راهداران فارس به اجرا درآمد؛ آشكارسازي 75 نقطه پرحادثه در سطح جاده هاي استان بود كه شب ها با مشعل و روزها با بنر و ديگر علايم جاده اي مشخص شدند.
قائم مقام وزير در استان فارس خاطرنشان ساخت: در طول ايام تعطيلات نوروزي هم چنين 88 خودرو مجهز به GPS تحت عنوان گشت شبانه روزي راهدار در جاده هاي استان حاضر بودند و 3 دستگاه چرثقيل نيز در محورهاي شيراز- كازرون، شيراز- فسا، داراب- بندرعباس و گردنه هاي كولي كش و شهيدآباد حضور كامل داشتند.
مدير كل راه و شهرسازي فارس هم چنين به خط كشي راه هاي فارس طي سه مرحله اشاره كرد و افزود: پيش از شروع تعطيلات نوروزي خط كشي راه هاي استان فارس با اولويت هايي كه داشتيم بطول 3 هزار كيلومتر صورت پذيرفت.
عشايري يادآور ساخت: بهره برداري از 81 كيلومتر بزرگراه در اسفند ماه سال 91 نيز از ديگر اقدامات اين اداره كل بوده است كه در تعطيلات نوروزي به داشتن سفري ايمن براي مسافران كمك هاي بسياري كرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود ، اعزام خودروهاي گشت راهداري در برخي از محورها را از ديگر اقدامات عنوان كرد و گفت: استقرار ماشين‌آلات راهداري منقش به پرچم، بنر و پلاكارد در جنب ادارات راه و شهرسازي شهرستان ها و راهدارخانه‌ها، نيز اطلاع‌رساني وضعيت جاده‌هاي استان، اسكان و پذيرايي از ميهمانان نوروزي در محل‌هاي پيش‌بيني شده و...برخي از اقدامات راه و شهرسازي فارس بود كه تا آخرين روز از تعطيلات نوروزي ادامه نيز ادامه داشت.
مدير كل راه و شهرسازي فارس در پايان گفت: در ايام تعطيلات نوروزي هم چنين شاهد تعطيلي كارگاه هاي راهسازي در سطح استان فارس بوديم كه اين مهم در كنار آمادگي كامل پرسنل راهداري براي انجام امورات لازم و كارهاي روزمره بسيار پراهميت بود./س
برچسب ها: راهدار ، جاده ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار