پایان فصل برای بازیکن جنگنده لیکرز؛

6 تا 9 ماه زمان برای بازگشت برایانت

بعد از جراحی پای مصدوم کوبی برایانت، پزشکان زمان مورد نیاز برای بازگشت وی را بین شش تا 9 ماه تعیین کردند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ کوبی برایانت که با وجود احساس درد در نیمه دوم بازی با گلدن استیت به کار خود ادامه داد، سه دقیقه به پایان بازی با درد شدید در پای چپ و پارگی تاندون آشیل از زمین خارج شد و از همان زمان با توجه به شدت مصدومیت، بحث پایان یافتن فصل برای این بازیکن و در حالت بدبینانه پایان دوران بازیگری ستاره لیکرز مطرح شد اما با تعیین زمان شش تا 9 ماهه برای بازگشت این بازیکن، مسئولان لیکرز قصد خارج کردن نام کوبی از لیست بازیکنان ابتدایی فصل بعد را ندارند.

برایانت دیروز بعد از آزمایش ام آر آی، جراحی شد و به گفته مسئولان لیکرز در صورت سرعت داشتن دوران ریکاوری،  به اولین بازی فصل بعد هم می رسد.



 برای خرس دعا کنید!

کوبی روز قبل در صفحه اجتماعی خود نوشت: " اگر من را در حال جنگ با یک خرس دیدید برای آن خرس دعا کنید!" همیشه این جمله را دوست داشتم و این ذهنیت کوبی است.
 
وی از هم تیمی های خود هم خواست که به کارشان برای رسیدن به پلی آف ادامه بدهند: من به هم تیمی هایم ایمان دارم و مطمئنم که آنها موفق می شوند. "

بسیاری از طرفداران برایانت به دی آنتونی سرمربی لیکرز به خاطر زمان زیاد بازی ستاره 34 ساله تیمشان و استفاده از تنها هفت بازیکن در هر بازی ایراد گرفتند.

برایانت در 34 سالگی یکی از بهترین فصلهای خود را پشت سر گذاشت و با وجود اینکه برای بازیکنی در این سن عوض کردن شکل بازی بسیار سخت و شاید غیر ممکن است، برای برایانت "غیر ممکن" وجود نداشت و بعد از درخواست مربی برای اینکه کمتر به فکر گلزنی خود بوده و با تیم بازی کند میانگین پاسهای گل خود را بالا برد و به خوبی از پس تغییر نحوه بازی بر آمد.

نتایج بازیهای روز شنبه ان بی ای

روز شنبه چهار دیدار هم در لیگ ان بی ای انجام شد که تیم فینیکس سانز با بازی 10 دقیقه ای حامد حدادی با نتیجه 105 بر 93 به مینه سوتا باخت. حدادی در این بازی چهار ریباند و یک بلاک شات داشت.

بوستون 120-88 اورلاندو مجیکز

میلواکی 85-95 شارلوت بابکتز

کلیپرز 91-87 ممفیس گریزلیس

برچسب ها: برایانت ، مصدومیت ، لیکرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار