جوادی:

کشتی ایران باید در کنفدراسیون آسیا صاحب کرسی باشد/ برای موفقیت در انتخابات برنامه دارم

تنها نماینده ایران در انتخابات هیات رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا گفت: با توجه به سابقه و جایگاه کشتي ایران در دنیا حتما باید در آسیا صاحب کرسی شویم.

ابراهیم جوادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: برای آنکه بتوانیم در انتخابات هیات رئیسه کنفدارسیون کشتی آسیا به موفقیت برسیم فدارسیون مکاتبه خوبی را انجام داده ضمن آنکه دراین مدت برنامه های بسیارخوبی را به کمک دوستانم تهیه و تدوین کرده ام و به طور حتم در روز انتخابات آنها را ارائه خواهم کرد.

دارنده چهار مدال طلای جهان ادامه داد: کشتی کشورمان با توجه به سابقه ای که دارد باید در فدراسیون جهانی صاحب جایگاه و کرسی باشد اما حالا که این شرایط مهیا نیست در آسیا حتما از حیثیت کشتی ایران دفاع خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به نامه فیلا تصریح کرد: خوشبختانه با ارسال نامه ی فیلا به کنفدراسیون کشتی آسیا تمامی حرف و حدیث هایی که در چند روز گذشته مبنی بر حذف نماینده ایران از حضور در انتخابات مطرح شده بود پایان پذیرفت و هم اکنون من به عنوان تنها نماینده کشور با قدرت در انتخابات هیات رئیسه کنفدارسیون کشتی آسیا شرکت خواهم کرد.

دارنده مدال برنز جهان اضافه کرد: با توجه به تغییر و تحولاتی که در رأس مدیریت فدارسیون جهانی کشتی(فیلا) به وجود آمده ایران شانس بیشتری برای موفقیت در انتخابات هیات رئیسه آسیا خواهد داشت که امیدوارم در نهایت امیدوارم کشورمان به جایگاه واقعی خود در کشتی جهان برسد.

گفتنی است، سید اکبر میری روشن دیگر ایرانی حاضر در انتخابات هیات رئیسه کنفدارسیون کشتی آسیا خواهد بود که به صورت مستقل در این انتخابات شرکت خواهد کرد.

مراسم انتخابات هیات رئیسه کنفدراسیون کشتی آسیا 27 فرودین در شهر دهلی نو کشور هند و قبل از شروع مسابقات کشتی قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار