طی حکمی از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون طب سنتی این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب­دا، طی حکمی از دکتر محمد حسن طریقت منفرد، دکتر محمود خدادوست به عنوان معاون طب سنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد.

متن کامل حکم وزیر خطاب به دکتر محمود خدادوست، بدین شرح است:
 
جناب آقای دکتر محمود خدادوست

سلام عليکم؛

با عنایت به بند (هـ) ماده 34 قانون برنامه پنجم توسعه و نظر به تعهد، تجارب و توانایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان معاون طب سنتي منصوب می شوید تا برابر قوانین و مقررات و رعایت جوانب شرعی نسبت به انجام امور محوله اقدام نمایید.

توفیق شما را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از درگاه حضرت باریتعالی در ظل عنایات امام عصر(عج) مسئلت می نمایم.

                                                                     دکتر محمدحسن طریقت منفرد

                                       وزیر

 

گفتنی است دکتر محمود خدادوست، نخستین متخصص طب سنتی فارغ‌التحصیل دانشگاه شاهد و عضو انجمن علمی طب سنتی ایران است که پیش از این، رئیس مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی بوده است.

شایان ذکر است معاونت طب سنتی از تیر ماه 1391، در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایجاد شد که هم اکنون این معاونت، از معاونت آموزشی تفکیک و به صورت مستقل درآمده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهندس سید رحمت الله انصاری
۱۲:۰۲ ۱۵ دی ۱۳۹۲
با سلام و احترام
با تائید نقطه نظرات ریاست محترم
اینجانب با تلاش و پیگیری چند ساله و باعنایت ایزد منان توانسته ام با استفاده از مراجع معتبر طب سنتی از جمله قانون و قرابادین کبیر و سایر منابع معتبر خارجی و داخلی، هشت نسخه نرم افزار طراحی و تهیه نمایم تا برای استفاده عموم مورد بهره برداری قرار گیرد. هدف از این کار، ترویج فرهنگ غنی طب سنتی بوده است. از سوی دیگر، این اثرات میتواند گام مثبتی در جهت ارتقای کیفی طب جدید با عنایت به طب سنتی، بردارد و از این لحاظ به پزشکان و محققین محترم کمک شایان توجهی بنماید.
لذا ازجنابعالی تقاضا داریم با قرار دادن این اثرات در سایت انجمن در جذب مخاطب، برای پیشبرد این هدف عالی،مارا یاری فرمائید.
مدیر سایت ندای سلامت با طبیعت
مهندس سید رحمت الله انصاری
www.ansari110.com
تلفن همراه : 09123382295
آخرین اخبار