امروز از ساعت 17 در زمین فوتبال ساحلی آکادمی ملی فوتبال

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به مصاف بلاروس می رود

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در حال آماده سازی برای حضور قدرتمند در جام جهانی فوتبال ساحلی تاهیتی شهریور ماه است امروز ساعت 17 در زمین فوتبال ساحلی آکادمی ملی فوتبال به مصاف تیم بلاروس می رود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سالهاست که مسابقات فوتبال ساحلی اروپا در سه سطح A  و B و C زیر نظر فدراسیون جهانی فوتبال ساحلی (BSWW) برگزار می شود و در هر سطح 12 تیم اروپایی حضور دارند تیمهای قدرتمند اروپا در سال 2013 در گروه A  شامل پرتغال، اسپانیا، سوئیس، روسیه، ایتالیا، بلاروس، فرانسه، اکراین، هلند، رومانی، آلمان، لهستان هستند که تیم ملی بلاروس در مسابقات مقدماتی جام جهانی در حالیکه 6 بر 4 از تیم ملی هلند جلو بود در 3 دقیقه آخر، نتیجه مسابقه را به تیم هلند واگذار و نتوانست جواز حضور در مسابقات جام جهانی را کسب کند . تیم ملی بلاروس فعالیت خود را در لیگ برتر فوتبال ساحلی 4 سال است که آغاز کرده و دارای 8 تیم لیگ برتر است و مسابقات مناطق را در رده سنی برگزار می کند. همچنین 12 استادیوم استاندارد بین المللی در بلاروس ایجاد شده و دارای فدراسیون فوتبال ساحلی و مجزا از فوتبال است.
 
در این کشور مسابقات بانوان فوتبال ساحلی هم در حال راه اندازی است. رئیس فدراسیون فوتبال ساحلی بلاروس الکسی نام دارد که تیم ملی کشورش را به ایران همراهی کرده است.

برنامه دیگر دیدارهای تیم ملی فوتبال ساحلی به شرح زیر است:

ایران- بلاروس، ساعت 17 روز سه شنبه 27 فروردین 92، زمین فوتبال ساحلی کمپ تیم های ملی
ایران- مجارستان، ساعت 17 روز چهارشنبه 28 فروردین 92، زمین فوتبال ساحلی کمپ تیم های ملی
مجارستان- بلاروس، ساعت 17 روز پنج شنبه 29 فروردین 92، زمین فوتبال ساحلی کمپ تیم های ملی
ایران- مجارستان، ساعت 17 روز جمعه 30 فروردین 92، زمین فوتبال ساحلی کمپ تیم های ملی

لازم به ذکر است، تیم ملی بلاروس روز شنبه 24 فروردین 92 وارد تهران شد و همچنین تیم ملی مجارستان هم  فردا، سه شنبه 27 فروردین 92 وارد تهران خواهد شد./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار